een duidelijke eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Na een paar 'wazige' maanden en cycli, heb ik nu opeens een hele duidelijke eisprong.
Zaterdag veel zin in seks, vanochtend een dikke klodder (sorry...) cervixslijm (geen twijfel mogelijk), gerommel in buik, hele zachte gezichtshuid die straalt ( normaal wat ruw) en over mijn hele lijf zo'n zacht gevoel, alsof er een zacht laagje spek om mijn hele lijf ligt ( ik ben van normaal postuur en niet dikker), maar alles is dus heel zacht.

Raar dat je de ene maand zo'n duidelijke eisprong hebt en de andere niet. Wie heeft dit ook?

Martine(33)

He hallo,

grappig, ik heb precies hetzelfde!!!! Ik wist helemaal niet dat die zachte"speklaag"bij de eisprong hoorde!!! Toevallig dat 't me opviel eigenlijk en nu ik dit van jou lees, wordt dat me ook  duidelijk!!!! Wanneer is jou NOD? Mijne de 28ste, en ik heb deze week een ander gevoel!! Of mijn lichaam zit me te dollen natuurlijk!
Ik heb een vrij regelmatige cyclus, 28 dagen en jij??
Nou suc6 verder!

Veel liefs Antoinet

Hoi Antoinet

Ik wist het ook niet, maar las ergens dat de eisprong je zacht maakt (mannen houden van babylaagje) en merkte dit voor de 2e keer op; dus dat kan niet missen.

Mijn NOD stond op 10-6 naar aanleiding van een paar lange cycli, maar nu dus keurig na 2 weken eisprong dus dan wordt het 5 juni.
Omdat ik eerder regelmatig was, denk ik dat die laatste cycli ofwel zonder eisprong ofwel met een snel afgebroken bevruchting waren.

Grappig dat jij hetzelfde hebt.

Groetjes
Martine(33)

Hoi Martine,

ik heb ook 2 x dit jaar gehad dat ik een week te laat ongi werd, ik heb ook het gevoel dat dat een hele vroege afbreking was!!! Maar ik durf nooit zo snel te testen, dus ik weet het niet zeker!! Maar ik hou me daar maar aan vast, dan kan ik iniedregeval zwanger worden!! Toen slikte ik ook nog geen foliumzuur, nu wel..misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ik hoop het!! Maar ik moet zeggen dat ik me echt anders dan anders voel.... steekjes in mijn liezen en ik voel een beetje gloeierig aan, geen koorts... naja nog een paar daagjes afwachten!!
Heb je ook goed geklust toen je je eisprong voelde??
En gaan jullie ook voor het eerste kindje?? Wij wel....

Veel Liefs

Hallo meiden,
Wij zijn nu iets langer dan een jaar bezig om zwanger te raken. Door een onregelmatige cylcus nog niet gelukt. Wel ovulatietesten gebruikt, maar dan ben je er ook elke dag mee bezig. Mijn cylcussen zaten altijd tussen de 33 en 41 dagen in. Heel vervelend.
Maar nu komt het gekke...ik heb last van dagelijkse hoofdpijn en ben daarvoor nu bij een viet reflex zone therapeut. Daar ban ik 3 keer geweest. Op een gegeven moment kwam ik thuis van de therapie en was m'n onderbroek een beetje nat en daarna merkte ik een klodder rekbaar, doorzichtig slijm op. Dat was de veertiende dag van m'n cylcus.
We hebben die dag en de dagen erna veel geklust natuurlijk.
Het kan dus haast niet anders dat ik toen m'n eisprong heb gehad, want die slijm bleef daarna een paar dagen aanhouden.
Vandaag zit ik op dag 28 van m'n cylcus. Denken jullie ook dat dat slijm een teken was van een eirsprong?
Wijn zijn ook bezig met ons eerste kindje.
Liefs

Hoi Antoinet

Wij ook voor de eerste, al langer dan een jaar bezig. Ik had die dagen niet zo mijn hoofd bij klussen omdat ik net een weekje wist dat ik in september ga trouwen. Maar mijn mannetje kon die 2 dagen dat ik dit had en voelde niet van me afblijven en dus inderdaad 2x geklust. En dat hij als een vlieg op de stroop afkwam - zal ik maar zeggen - is een extra bevestiging voor mij dat dit ene overduidleijke eisprong was met alle geursporen (feromenen) erop en eraan die hij onbewust weer opving, zoals dat in de boekjes staat.

Succes jij, die gloeierigheid en steekjes: Ik duim voor je!!!

Martine(33)

Hoi Marieke

Zeker weten!

Alleen komt die slijm etc dus VOOR de eisprong, maar dat moet ook, want je moet er ook VOOR klussen. Als je eisprong komt, moet er al een voorraadje sperma klaar liggen, anders wordt het krap voor de zaadcellen om de reis nog af te leggen in die paar uur dat een eicel overleeft.

Succes!!!

Martine

Hoi Martine,

wat leuk dat jullie gaan trouwen, GEFELICITEERD!!!! En lekker snel al he!
Misschien dat het helpt dat je wat anders aan je hoofd hebt, en het zou wel heeel leuk zijn als jullie met z'n 3en gaan trouwen......maar dat is nog ff afwachten!!
Wij zijn ook alweer 20!!!! rondes "bezig"!!! Het eerste jaar eigenlijk niet zo serieus en probeerde ik eigenlijk de eisprong te omzeilen, want ik wilde dat m'n lichaam een beetje schoon hebben van 9 jaar pilgebruik!!! En als het dan toch gebeurde was het mooi meegenomen!! ( altijd al zón naar voorgevoel gehad dat ik niet in 2 maanden zwanger zou zijn, mijn moeder heeft ook 5 jaar over mij gedaan!?) Maar ik voel me echt "anders"deze maand, jij dan?????? Ik ben zo benieuwt!!! Grappig dat die dierlijke instincten er nog steeds inzitten he?!! Hihi..
En jullie trouwdag, ga je in een mooie witte jurk of iets anders moois????

Heel veel Liefs Antoinet

Terug
Bovenaan