Een echt kerstwonder

A

Anoniem

Guest
Halo dames,

Ik ben hier nieuw. Ik ben een meid van 22 jaar (wel getrouwd en we hebben een huis) en ben eigenlijk aan de pil
Omdat ik in de stopweek maar niet ongesteld werd heb ik eigenlijk anderhalve week gewacht omdat het bij de pil wel vaker kan voorkomen dat je niet ongesteld wordt (heb ik ook maar gelezen in de bijsluiter) Omdat ik eigenlijk gek ervan werd heb ik vanmorgen een test gehaald.
De test gedaan en na 5 tellen ofzo was het eerste streepje al zichtbaar. Ik ben overduidelijk ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

Voor ons is dit dus een echt kerstwonder. Vanaf nu zal ik me misschien wat vaker hier op houden, want ik weet eigenlijk niet zo heel veel over zwanger zijn. Wat ik mag en niet mag.

Heel veel groetjes van de moeder van het kerstwonder

hallo,

ik weet niet welke test je heb gebruikt, maar volgens mij moet je twee streepjes hebben als je zwanger ben. ik heb inmiddels verschillende testen gedaan, en er moest altijd twee streepjes zijn de eerste is een streep om aan te duiden dat de test het doet en het tweede als die verschijnt is dat je dan zwanger ben.

maar ik weet natuurlijk niet dat jij ook z,n test heb.
mocht het wel kloppen dan van harte gefeliciteerd. en welkom op het forum

groetjes henny, mama van ilse 22 mnd en 39.4 weken zwanger van een kerstkindje

hoi hoi,\

ja ik had ook 2 streepjes. sorry voor het onduidelijke verhaal maar ben helemaal door de war haha.

Ik ben dol gelukkig!!!!

GEFELICITEERD!!!!

Ook ik ben tot 2 keer toe door de pil heen zwanger geraakt. Welke pil heb jij als ik vragen mag?

Lieffs Nienke

Als je van de eerste verwondering bekomen bent, dan wil ik je daarna heel hartelijk feliciteren met je zwangerschap!! Geniet ervan.

Enne, wat je wel en niet mag: geen alcohol, geen rauw vlees en geen rauw-melkse kazen,maar die vind je niet zoveel in NL.
Verder wel doen: foliumzuur slikken en een verloskundige bellen. Sommigen willen je al met 8 weken voor het eerst zien.

En de rest merk je vanzelf wel.

groejtes
greet

Proficiat! Ondanks dat het blijkbaar niet gepland was, is het zo te lezen erg welkom. Leuk! Geniet er maar van.
Groetjes V.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt een kerstwondertje ja :) Ik heb vanmorgen ook positief getest voor een kerstwondertje!!!!!  

Hoihoi!!

GEFELICITEERD!!
Voor mij een bekend verhaal, ben ook 22 jaar, woon ook samen en ben zwanger geraakt 'door de pil heen'. Alleen ben ik ondertussen alweer 22 weken zwanger!
Geniet lekker van jullie echte kerstwondertje!!

Terug
Bovenaan