een echte aanrader

Ik ben net terug van een heerlijk midweekje landal greenparcs. met de korting van de babybox. Klinkt lekker burgelijk maar nou mogen we dat offiicieel zijn met ons gezinnetje.

Wat was dat heerlijk zeg wel even spannend of ons kleine meisje in een vreemde omgeving wilde slapen en tuurlijk heb ik 10 keer alles gecheckt of ik alles wel ingepakt had.

Maar toen we waren aangekomen en alle spulletjes een plekje hadden gekregen hebben we heerlijk genoten van de rust.

Ons meisje sliep zelfs hier de nachten door zodat papa en mama 's avonds lekker in bad en in de sauna en onder de zonnebank konden jaja we hadden een luxe appartement met sauna en zonnebank kamer, en dat voor maar een prikkie.

Iedereen die erover twijfelt bij deze... gewoon doen!

liefs Fiona

Hoihoi, fijn dat de vakantie zo geslaagd is. Wij gaan over 2 weken naar Landal het land van Bartje in Drente. Ook in zo'n luxe huisje voor 2 weken. Wij gaan al bijna 3 jaar naar de parken van Landal (sinds dat Thijs er is). Ideaal met kinderen!
Groetjes Wendy

Hoi Hoi,

Mooi dat jullie vakantie zo geslaagd was. Wij gaan half mei een midweek naar Landal Port Greve in Zeeland. Hopen op mooi weer en lekker uitwaaien langs de kust.

Groetjes

Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad! Wij zijn vorig jaar naar Landal Aelderholt geweest, in Drenthe. Huisjes uit het jaar kruik, maar het park zelf is zeer geschikt voor kinderen met een grote speeltuin en een overzichtelijk zwembad.

Terug
Bovenaan