een eigenwijs mormeltje...

Ben net terug van mijn 20-weken echo. Wilde mini met de termijn echo nog geen seconde stilliggen, zodat het niet mogelijk was een foto te krijgen waar ook maar een babytje op te herkennen was, nu weigerde hij te verplaatsen.

Mini lag lekker met zijn rug tegen de rugkant van mijn baarmoeder aan, en op wat bewegingen van beentjes en armpjes na: NIKS!! Wat heeft de echo mevrouw een moeite moeten doen om alles goed genoeg in beeld te krijgen om het te kunnen controleren! Maar ook hier, hartje goed, nieren goed, ruggetje goed, lipje mooi, hersentjes en hoofdje goed :):):)

Maar helaas, mini wilde ons geen mooie profiel foto geven of iets dergelijks. Heb dus weer twee foto's waar je weliswaar een baby in herkent, maar waar je verder niet zo heel veel van kan zeggen...

Babytje lijkt nu al op zijn oom; die wilde ook nooit op de foto :)

We weten niet wat het gaat worden. Al weet man man nu helemaal zeker dat het een jongetje wordt. Maar ja, die dacht ook toen we naar het hartje keken dat het zijn hoofd was dus.. En ik heb heel goed mee zitten kijken, maar het was voor mijn gevoel echt niet te zien :)

Liefs,

T

hahaha geweldig toch, die van ons lag met de rug richting mijn buik dus ze had ook moeite omdat de schaduw erover viel. Ach T. het heeft wel wat toch, lekker eigenwijs. En misschien wil die kleine jullie nog niet laten weten wat hij/zij is. Vaak is je gevoel wel juist hoor. Van harte meid met een goede echo.
Nog 20 weken, onbezorgd genieten.

liefs nath

hahaha geweldig toch, die van ons lag met de rug richting mijn buik dus ze had ook moeite omdat de schaduw erover viel. Ach T. het heeft wel wat toch, lekker eigenwijs. En misschien wil die kleine jullie nog niet laten weten wat hij/zij is. Vaak is je gevoel wel juist hoor. Van harte meid met een goede echo.
Nog 20 weken, onbezorgd genieten.

liefs nath

Haha, grappig, zo eigenwijs al!
Gelukkig hebben ze wel alles kunnen zien.
Mijn man dacht bij de eerste ook zeker te weten dat het een jongen zou zijn. Toen dacht ik nog: jaja, dat noemen ze 'wishful thinking'! Maar, bleek toch dat hij gelijk had. Alhoewel we natuurlijk nooit zullen weten of wat hij zag inderdaad het piemeltje was...

Alweer op de helft! Nog even genieten =)

Haha, grappig, zo eigenwijs al!
Gelukkig hebben ze wel alles kunnen zien.
Mijn man dacht bij de eerste ook zeker te weten dat het een jongen zou zijn. Toen dacht ik nog: jaja, dat noemen ze 'wishful thinking'! Maar, bleek toch dat hij gelijk had. Alhoewel we natuurlijk nooit zullen weten of wat hij zag inderdaad het piemeltje was...

Alweer op de helft! Nog even genieten =)

Terug
Bovenaan