Een enge tik als baby schopt

Hebben jullie dat al gehad? Als de kleine schupt dat je een hele rare enge tik hoort... weet niet goed hoe ik t moet beschrijven maar lijkt net zon tik van een spier als je door je knieen gaat en dat hoor ik dan in mn buik ook! Had ik bij mn dochter ook en vond dat een heeeel irritant gevoel/geluid en nu had ik t vannacht ook weer, was t weer vergeten hoe t was maar weet t weer hihi....

O jaaa vandaag alweer 32 weken zwanger, mn zusje nu 38 weken... ik wordt bijna tante spannend!!
Fijn weekend allemaal

Groetjes Joyce

Nee mij is daar ook niks van bekend!
Mischien hoor je de knietjes kraken? ik weet het ook niet.[kan eigenlijk niet krakende knietjes baby,s zijn juist heel lenig ]
groetjes

Ik ken het wel dat de baby de hik heeft, mn 's nachts hier. Dat voelt als een soort tikjes. Verder schopt hij me wel eens in mijn lies of zo onder mijn ribben en dan veer ik als een soort reflex op. Het voelt hier hetzelfde als je rustig zit, iemand benaderd je van achter en prikt ineens met 2 vingers in je zij. Hiiiihaaa.
Bedoel je zoiets? Iets met een echt geluid heb ik nog nooit gehoord.

ha Joyce,

ik herken het hoor! Net of idd een knietje knakt.
Ik heb ook geen flauw idee wat het kan zijn.
Wil het elke keer al vragen als ik op controlle ga, maar vergeet het steeds.
Ben benieuwd of iemand het weet.
Groetjes Mirjam (febmama)

Nee het is echt een tik! Alsof je spier knakt maar dan hoor je t echt vanaf je buik... Vroeg t toevallig aan mn zusje en die heeft het ook..

@Mirjam zal t morgen eens vragen wat t is misschien dat ie dan tegen buikspier schupt ofzo??

Wel een gek kwaaltje iig hahaha
xxx

Terug
Bovenaan