een enorme boef

Hallo allemaal,

Vandaag was ik even in de keuken bezig en Marissa besloot op de bank te gaan springen. Na haar 2 keer gewaarschuwd te hebben moest ze in de hoek. Ik haar dus in de hoek bij de kerstboom gezet (ja nog steeds te lam om hem op te ruimen). En de keuken weer in. Na een tijdje dacht ik wat is ze toch stil. Normaal moet ze enorm huilen als ze in de hoek moet. Dus ik kom kijken. Heeft ze een chocolade kerstman uit de boom gepulkt en die zat ze heerlijk op te eten. NEE mama weg!!! riep ze. Ik moest zo lachen om dat chocolade snoetje dat ik niet meer door kon zetten en ze heeft hem dus heerlijk opgepeuzelt. Maar wat een enorme boef he.

liefs Linda

Hahahah! Idd een boefje ja!

Ja, zulke streken krijgen ze nou allemaal ;-)
Als het stil is, ga ik ook altijd kijken hoor, en vaak met resultaat hihi.

Liefs Deb.

haha typische meid; gék op chocola!
Ik had ook niet meer in mijn rol kunnen blijven hoor! Er zijn echt momenten dat dat gewoon onmogelijk is, en daar is dit er een van!

Hoi Linda,

Hier ook zo'n boef. Wij hadden de laatste chocoladekerstballen in een bakje op de tafel gezet. Zat ik te bellen en meneertje was erg stil. Dus ik vraag: Sven wat ben je aan het doen?
Hoor ik een vrolijk stemmetje zeggen: ben een bal aan het eten.
Ja hoor, was ie op de stoel geklommen en zat daar heerlijk te peuzelen. En dat snoetje! De deugniet.
Heerlijk toch?

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan