een enorme dip :(

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben nieuw hier. ik kom zo af en toe hier en lees jullie verhalen maar nu heb ik jullie even heel hard nodig. mijn man en ik willen graag een kleine. eind maart dit jaar ben ik gestopt met de pil. tot dus ver nog niks gebeurt in mijn buik. verder is mijn cyclus niet helemaal te volgen meer. nu zit ik op dag 12 en ik ben weer ongesteld  dit klopt niet echt lijkt mij. ik zit in een hele grote dip nu!!! ik zou zo graag zwanger willen zijn!!!!
Help!!!!

liefs Sibje (mijn naam doet nu eer aan)

,en dat je weer gauw uit je dipje bent!!!

Liefs,Swinnie

Hoi Sibje,
Rot voor je dat het nog niet zo wil lukken zeg.
Is je cyclus altijd zo geweest? Onregelmatig is 1, maar na twaalf dagen alweer ongi?
Dat is natuurlijk ook niet bevorderlijk voor het zwanger worden.
Heb je er al eens met je huisarts over gesproken.??
Kan me zo voorstellen dat dat opluchting of duidelijkheid kan geven.
Ook qua eisprong zeg maar, dat is nu ook lastig etc.
Nou, ik wens je heel veel succes, en iedereen heeft weleens een dip hoor..
Mag best.
We willen toch allemaal hetzelfde he!
Groet van R, [ook een dipje..].Ben moeder van twee kids van bijna 7 en 3,5. Heb net een miskraam gehad na bijna 8 weken..
Nu ook weer er bovenop zien te komen..
Het gaat je goed, en laat eens vaker iets horen..

Voor de pil was ik altijd al onregelmatig maar nooit dat ik al na 12 dagen weer ongesteld was. de eerste maanden na de pil ging eigenlijk wel goed. mijn cyclus ziet er nu zo uit:
31,31,33,31,24,12 dagen. tenminste als het echt een ongesteldheid is.
toen ik mijn eerste berichtje typte was ik echt verdrietig. nu gaat het al weer iets beter met mij. ik baal ontzettend!!! elke maand hoop ik gewoon dat het raak is en ik hoop ook echt dat het nog gaat gebeuren. jullie horen het vast nog wel meer van mij.

liefs Sibje

Ik wil je even een hart onder de riem steken. Hou vol, geef niet op, het komt allemaal goed (duurt alleen soms zo lang...).
Heel goed dat je je hart lucht hier op het forum. Daar zijn we toch voor!!!
Laat je het ook weten als het weer wat beter gaat?

hey sibje,
vind het rot voor je en hoop dat het gauw pos. veranderd , veel sterkte he,
liefs tamaar

hoi hoi

ik wilde even laten weten hoe het nou gaat met mij.
ik ben weer uit mijn dip gekomenen wacht tot mijn ongi klaar is. het lijkt er op dat hij minder lang gaat duren dan de vorige keer. toen was ik erg lang onderweg.
ik ga weer met frisse moet naar de volgende ronde. dat word dan ronde 7. ik hoop zo dat het dan wel raak is. dan mag het misschien pas ronde 7 zijn maar ik ben het wachten eigenlijk wel zat.
ik laat nog wel meer van mij horen. kom nu in ieder geval wel regelmatig langs om even bij te lezen hier en soms te reageren

liefs Sibje

Terug
Bovenaan