<p>Hallo ouders,</p><p>Wat gaat de tijd toch snel. Inmiddels ben ik al ruim 1,5 jaar moeder en wat geniet ik ervan. Al zijn er ook zeker minder leuke momenten zoals nu haha. Is het weer een fase vraag ik mij telkens af.</p><p>Mijn zoontje wil al dagen bijna niet eten. Hij slaapt super onrustig (veel huilen in zijn slaap en vaak ook huilend wakker worden). Met name het avondeten is echt een strijd. Boos doen als we willen helpen, maar zelf wil hij dan ook niet doen. Wil het liefst steeds uit de stoel en lekker bij mij zitten. Maar daarnaast lijkt hij ook wel een ander kind. Vaak boos om wat? ? ontzettend driftig worden. Wil alleen maar op de ipad (we staan dit eigenlijk alleen toe tijdens het koken, maar de afgelopen dagen wilt hij niets anders), ineens veel behoefte aan spenen en noem zo maar op. </p><p>Nu is her de laatste tijd ook zo dat hij super lief is bij mijn schoonouders en het lijkt wel zodra wij komen dat het omslaat. Hij wil dan niet meer spelen en eten en we zitten nu dus vaak een halfuur met een overstuur kind aan tafel. En waarom? Echt geen idee. Maar zeker ook niet leuk voor mijn schoonouders. <br /><br /></p><p>Is dit weer zo’n fase? Voor mijn gevoel duurt het namelijk nu al vrij lang en ik weer het gewoon af en toe even niet meer</p>