Een fijne kerst

A

Anoniem

Guest
Ik wil jullie allemaal een fijne kerst wensen.

Voor drie weken terug hoefde kerst niet meer van
mij maar sinds we nu drie weken nutrilon pepti geven, hebben we een ander kind en gaat het daarmee in huis en met mij ook veel beter.. Het had geen week later moeten gebeuren. Of dit het eindstation is weet ik niet, maar dat zullen we met de kinderarts bespreken. Of het nu de lactose is die sterk verminderd is of de koemelk..maar vooralsnog gaan wij vrolijk, rustig en gelukkig de kerstdagen in..
Nu al twee weken een verandering en we hopen dat dit zo blijft.

Hij voelt zich duidelijk beter, doet de hele dag niets anders dan lachen en soms met een klein geluidje.. Of dat je terugkomt bij de box en hij een stuk schever ligt dan dat jij hem had neergelegd..Hij is erg aan het trappen en bewegen. Geluidjes zelf wat minder, zal wel een motorisch kindje zijn.

Nogmaals iedereen een fijne kerst..geniet van de dagen op de manier die bij je past.

Ontzettend bedankt voor alle steun, hulp, tips,ideeen en liefde die jullie geven als het zwaar is.

Dames...maak wat moois van de komende dagen..maar eigenlijk van elke dag.

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! Helemaal top meid. En nee je bent er misschien nog niet maar het wordt steeds makkelijker.
Jullie ook fijne dagen & geniet ervan!!
Liefs xx

Fyn dat t,beter gaat joh hopen dat t,zo blyft leuk he als ze meer gaan doen alina lacht ook de hele dag en tilt d,r kontje iets op ze begint harder te trappellen en met d,r armpjes te zwaaien nou geniet van de feestdagen

Blij te lezen dat het beter gaat met Steijn en daardoor ook met jullie!

Ook wij wensen jullie allemaal hele fijne kerstdagen, weer een mijlpaal, de eerste kerst van onze kindjes :)
Lotte is vandaag 8 weken en lacht ook veel. Ze kan echt zo kirren en het lukt haar met geluid ook al echt al de aandacht te krijgen. Ze is best sterk en een flinke bolle baby aan het worden. Ze lijkt al zo wijs...

Wij gaan lekker rustig genieten van ons mooie gezinnetje met de kerst, niet teveel verplichtingen gepland. Heerlijk.

Ook ik wens iedereen een fijne Kerst met de nieuwe kleintjes erbij.
Hier wel verplichtingen, maar had ze liever eigenlijk niet gehad... Aangezien Eline het savonds nogal eens een aantal uren aan het mieren en krijsen is. Maar goed vandaag lekker thuis en morgen wel weg. Hopen dat dat goed gaat...

Terug
Bovenaan