Een forum voor alle mama's van 2007

A

Anoniem

Guest
www.2007mamaforum.nl

Als jullie zin hebben in een leuk forum met alles erop en eraan (fotoalbum, blog, babbelbox, aparte gedeelte voor elke maand)

Groetjes!

Ik ben tevreden met dit forum, geen behoefte aan andere. Worden laatste tijd ook errug veel andere forums aangeboden
Groetjes mira

Dit is namelijk geen echt forum er is geen intimiteit (elke gek kan alles lezen) en geen groepjes of goede zoekfunctie om iets terug te vinden.

Dus dacht misschien zijn er mensen die WEL behoefte hebben aan wat privacy , gezelligheid en duidelijkheid (vaak loopt het hier ook nog weleens vast)

ja en je kan veel beter foto's plaatsen, iedereen wil toch zijn beebe showen?

Ik vind het hier wel leuk. Alleen loopt de site nog al vaak vast.

Ik heb net effe gekeken.
Nou, voor mij hoeft het niet.
Op deze site zijn tenminste niet zo'n strenge regels.

Ik vond de toon in de forumregels niet echt prettig. Iemand bannen, omdat zij haarzelf niet voorstelt of 2 maanden niet reageert. Belachelijk.

Een forum moet vrijblijvend zijn en als iemand maar 1x per jaar wilt posten, dan mag zij dat best.

xx Nicole

er was al een site voor de 2007 opgericht, de hele boel van febr mama's enz zijn daarheen verhuist,
ik vind het hier erg overzichtelijk, alleen jammer dat er steeds meer mensen weggaan

groetjes riana
mama van jens (01-02-2007)

Over dat bannen dat is omdat er fotos van de kids opstaan en niet iedereen wil dat iedereen dat zomaar kan bekijken!

Daar is het overzichtelijk omdat alles een aparte groep heeft!

Ook kun je door op 1 titel te plakken alle berichten lezen die voor jou nieuw zijn!

Terug
Bovenaan