een forum waar wat voor de mensen doet

hey iedereen hier een man op het forum.

ik hoor heel vaak van mijn vrouw dat dit forum voor geen meter loopt is het geen idee om een officieel forum voor jullie te maken waar jullie zelf ook een zeggenschap hebben over hoe het moet worden????

als dat zo is mail mij dan op bulldog1810@gmail.com.

want ik hoo heel vaak van jeetje mijn breichtje is weer niet geplaatst of van reageert er dan niemand meer op dit forum en dan kijkt mijn vrouw een keer onder haar bericht en dan is er wel geantwoord maar dan staat de teller nog op "0" nou ik wil jullie er wel mee helpen door ee nieuw forum tre bouwen en te beheren.

als het wat is hoor ik het graag van jullie

met vriendelijke groeten een man met ideeën
 
ja dat klopt, ik zit ook op het vaderschap.org mijn naam is dus bas en mijn vrouw is 22 weken zwanger.

goh dat je dat herkent wel leuk hoor.

ik hoop dat ik meer mensen mee krijg om een eigen forum te kunnen starten met dat forum kan ik ook nare berichten verwijderen en dan heb je geen last van die anoniemen die denken dat ze leuk zijn met anderen te kwetsen.
 
Ik vind het ook een leuk idee van u en ik vind het ook prachtig dat u ons hierbij wil helpen,heel erg lief van u en ik denk dat heel veel dames dit idee leuk zullen vinden, alvast bedankt
 
Leuk idee hoor!!! Toevallig heeft op het decemberforum ook iemand zo'n site gemaakt,via msn-groups.Zo kun je ook foto's plaatsten en weet je met wie je praat!! erg leuk!!
 
Terug
Bovenaan