een gedichtje

A

Anoniem

Guest
he meiden
dit gedichtje heb ik geschreven.wilde het ff met jullie delen,
het is niet bedoeld om iemand voor het hoofd te stoten,dit is puur alleen mijn gevoel.

liefs nathalie

GEDICHTJE:

wondertje,wondertje,
waarom duurt het zo lang
waarom zo veel doorstaan
voordat je komen kan
hoe lang nog wachten
tot we je welkom mogen heten

is het uberhaupt wel voor ons weggelegd?
het is moordend
niet weten wat je verwachten kan
wat nog doorstaan voordat ik je aanraken kan?

ik weet het allemaal niet meer
mn geduld wordt zo vreselijk op de proef gesteld
komt er dan uiteindelijk wel wat voor terug?

waarom is het zo oneerlijk verdeeld??
we willen zo graag en we krijgen het maar niet
terwijl een ander het niet pland en zomaar in 1 keer raak schiet

ik wil geen twijfel meer,geen verdriet
ik wil alleen weten kom je ooit wel of kom je niet.....

wat een super mooi gedichtje naat , heb er helemaal koude rillingen van gekregen , super mooi verwoord , vooral die laatste zin erg is juist die onzekerheid , als je wist dat het langer zou duren was het goed maar of het wel voor je is weggelegd of niet , die onzekerheid is niet te trekken maar , niet bij de pakken neer gaan zitten hoor meiske we gaan onze duimen blauw draaien voor je het gaat je gewoon lukken

Hoi Naatje,

Mooi gedicht hoor! Gaaf dat je je gevoel zo mooi onder woorden kunt brengen. Ik denk dat velen van ons hier jouw gevoel herkennen, maar we verwoorden het vaak niet zo. Ik heb al 2 keer een miskraam gehad, met daartussen een goede zwangerschap. (zoon) Dus ik weet dat het kan, maar dan moet het wel blijven zitten....
Maar geef de moed niet op! De eerste keer heeft het (incl miskraam) ruim 1,5 jaar geduurd bij ons. Ik weet zeker dat er voor jullie ook een kindje wacht! Het duurt alleen helaas zo lang.

Groetjes, Kat

Hoi,

Zou je graag willen laten weten of het nog komen gaat of niet... kan ik je helaas natuurlijk ook niet vertellen. In ieder geval is het duidelijk hoe gewenst een kindje zal zijn en dat is het allerbelangrijkste!

Dikke knuffel van Ineke

hoi naatje

hartstikke mooi geschreven hoor, recht uit het hart. en je stoot niemand voor het hoofd, want het is nou eenmaal de waarheid toch? en de waarheid is soms bikkelhard.
maar op een dag komt ze hoor, ze is zo gewenst, dat komt vast goed!

liefs janine

Wauw Nathalie, wat mooi!!!

Liefs, Clau

P.S. Heb er verder geen woorden voor.

Terug
Bovenaan