Een geheimpje voor phira

A

Anoniem

Guest
NEE DAMES! JULLIE HETEN GEEN PHIRA DUS JE MAG NIET MEELEZEN!

Phira (of nelleke / annette, ben ff kwijt wat je echt naam is).

Ik las in een ander topic dat je geprobeerd had om te boeken bij mijn vakantiebestemming op kreta. Je kan het evt nog rechtstreeks bij hen proberen. Ze boeken namelijk ook zelf dus misschien hebben ze kamers over. Het webadres is http://www.kastro-myrtos.gr.

Daarnaast ben ik nog een hele leuke vakantiebestemming in Noord-Frankrijk tegengekomen. Is maar drie uurtjes rijden vanaf Nederland en wij gaan er van het najaar naar toe, maar ik moet nog boeken. (EN DAAROM MOGEN AL DIE ANDERE DAMES NIET MEELEZEN, DUS NU ECHT STOPPEN, JA JIJ DAAR! NIET MEER LEZEN!)

Het is een kleinschalig bungalowparkje vlak aan zee. Net als villa Kastro op Kreta hele goede recensies op internet. Hier is de link http://www.manoirfleuri.com/.

Annemieke

Ja ik weet het, het was niet voor mij bestemd haha, maar ja ik ben dan ook nieuwsgierig hé
Ziet er erg leuk uit allemaal, vooral frankrijk ziet er leuk uit en gaan we zeker onthouden.
Hij staat in de favorieten opgeslagen.
Bert wil graag nog eens naar Kreta, maar dan aan de andere kant van het eiland. Volgend jaar maar eens kijken.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben lekker de enige die mag reageren!!!!
Wat top zeg! Heb al even gekeken. Morgen gauw aan Ruben laten zien. Hopelijk vind ie het wat en dan gauw kijken of er nog plaats is. Wat een mooi iets zeg.
Oh nee, ik moet zeggen: Wat een vreselijk park! Wat een verschrikkelijke huisjes, en wat is er weinig te doen in de omgeving (anders wil iedereen).
Hoe kom je toch aan die leuke dingen?
Liefs NELLEKE (hihi)

HE Pauline, wij zijn een paar jaar geleden in Mali geweest op kreta. (als je tenminste die andere kant van KReta bedoelt. Bij Sirens Beach. Wij zaten in het hotel, maar je kunt er ook een apartement huren. Het is ons echt heel goed bevallen daar. In een aantal hotels/apartementen direkt daaromheen zaten kakkerlakken (hoorden we dus van mensen die daar sliepen). Maar dit is zeker een aanrader.
Liefs Nelleke

Gatver
Die hebben we in curacao genoeg gezien (niet in ons appartement)
Liepen over het asfalt en dan vroeg je je af wie er op zn naaldhakjes liep... ieeeeeeekkkk

Is een beetje een hobby van me. Leuke vakantiebestemmingen uitzoeken en dan alvast genieten van de voorpret! De voorpret vind ik vaak het leukst. Ik ben nu zelfs al bezig voor onze 'huwelijksreis' in augustus volgend jaar!

Ik gebruik de laatste jaren altijd www.vakantiereiswijzer.nl en dan zoek ik niet toeristische bestemmingen en appartementen/hotels die heel goed aangeschreven staan. Tot nu toe lukt het altijd en ben ik zeer tevreden geweest.

Annemieke

Terug
Bovenaan