Een GEK in Belgie

A

Anoniem

Guest
1 of andere gek is een belgisch KDV binnengestapt en is met een mes rond om hem heen gaan steken. Er zijn een aantal gewonden en al 2 doden, waaronder ook een kindje.

Zie www.nu.nl

Dit is toch echt te erg voor woorden!!

Ik lees het net..BAH BAH BAH. Waarom bestaan er van die mensen. Als ie dan toch wil steken waarom steken ze niet in zichzelf in plaats van hulpeloze kindjes..

Echt de tranen in mijn ogen. En ze hadden hem wel gewon mogen laten, maar nee het rechtssysteem is zo dat ook verdachte rech hebben op medische hulp. WAT EEN LUL!!

X Saskia
mv Rik 18,5 mnd

Wat een eng idee! Hoe komt iemand toch zo gek dat je onschuldige kinderen en zeker baby's gaat neersteken! Arme kindjes. Het zal je kind zijn die op dat kinderdagverblijf zit. Ik zou mijn kind echt nooit meer weg durven brengen.

Gelukkig ben ik een thuisblijftmoeder en ligt Lotte op dit moment veilig in haar bedje. :)

Groetjes, Marisa

Ow ik werd er gewoon misselijk van!

Gelukkig kom je bij onze opvang niet zomaar binnen.. of door je vinger afdruk of door aan te bellen..
Wat een zieke g/beesten he.

Gister op het nieuws zag ik ook dat er steeds meer overvallen bij de mensen thuis gedaan worden: aanbellen en gewoon gewapend binnenstormen. Er was een gezin van 2 kinderen waarmee dan in de ochtend om 8 uur gebeurd was ( floralaan Eindhoven) het dochtertje heen de nacht erna niet geslapen en het zoontje gaat bang in de hoek staan als er wordt aangebeld..

Dan vraag ik me af, waar gaat t toch heen met al die gekken en die jeugd die zo ontspoord de laatste tijd... loverboys, geweld..

Moet er maar niet te veel aan denken!

Evelien

Evelien

jemig dit is toch echt niet normaal meer.dat zoiets gebeurd zeg.die arme kindjes.
bah wat lopen er ook een idioten op de wereld rond

gr petra

Ik ben echt zwaar geschokt! Echt belachelijk zo'n gek. twee kinderen en 1 volwassenen zijn er al overleden. En dan denk je dat je je kind veilig weg hebt gebracht. Ik ben inderdaad ook blij dat ik Marissa nog lekker bij me heb en ze lekker boven ligt te slapen. Hoop dat ze die idioot snel te pakken hebben.

Hoe gek kun je zijn!!!

Ik hoorde het op het journaal en zat echt met tranen in mijn ogen. Zo ongelooflijk oneerlijk, 2 kleine kindjes die niemand ook maar iets kwaad hebben gedaan en 1 leidster zijn al overleden en er zijn ook nog zwaargewonden...

Pff kan me er zo kwaad over maken.

En dan de discussie over de veiligheid van kinderdagverblijven. Het is toch te erg voor woorden dat we hier nu moeten gaan kijken naar de toegankelijkheid van de kdv. Dat je dus niet meer alleen kijkt naar de kwaliteit en professionaliteit van de leidsters, de inrichting van de ruimtes maar nu dus ook naar wat voor een toegangssysteem er is...brbrbr

Ik hoop nog steeds op een betere wereld maar vrees dat dit de realiteit is en blijft.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan