een gekke vraag

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik heb misschien een hele gekke vraag??
Ik ben nu 16 weken zwanger van mijn tweede kindje,en ik heb regelmatig last van hoe moet ik het zeggen mijn schaambotje.Het gedeelte bij je venus heuvel. Dit is voor mij een raadsel kan iemand er mij misschien een antwoord op geven!!

Het is echt een drukkende pijn.

groetjes

hallo,

het kan zijn dat het kindje ver onderin ligt op dit moment,dat kan ook weer ineens veranderen,zal anders even aan je verloskundige vragen wat het kan zijn.Ik kan me herrinnen dat ik het pas   bij de laatste twee maanden had dat is normaal.even bellen joh zal wel nix ernstigs zijn

Hallo!

Ik sluit me naan bij de vorige schrijfster alleen weet ik het van een collega van mij, bij haar ligt het kindje ook heel laag en zij had daar vanaf ongeveer 20 weken last van volgens mij. Zij heeft ook veel druk op het schaambot. Zou het dus inderdaad kunnen zijn.....

Marian

Het kan duiden op bekkenklachten, dus als het echt erg is en je vertrouwt het niet, ga dan even langs je verloskundige of huisarts,

Yvonne

ja het is echt mijn schaambot waar ik last van heb,en dat had ik bij mijn eerste kindje eigelijk helemaal niet!!!

ik wacht nog wel een paar daagjes af en als ik er zo'n last van blijf houden ga ik maar even naar de huisarts.

bedankt

Ik heb er ook last van en bij mij komt het door bekkenpijn. Veel vrouwen kennen we de bekkenpijn aan de achterkant, maar aan de voorkant voel je dat voornamelijk aan je schaambot. En in mijn geval ook in m'n liezen.

Mijn kleintje lag vanaf het begin al onderin m'n bekken en drukt(e) ook veel op mijn blaas. Het kan dus inderdaad heel goed dat je daar last van hebt. Ik zou het even tegen je vk zeggen. Het is handig als die ook weet wanneer je klachten hebt.

Groetjes, Marisa

hoi marisa,

Hoever was jij met je zwangerschap toen jij dat kreeg???
Want ik ben pas 17 weken dat is toch erg vroeg of niet??

Bij mij begon het ook rond die tijd. Ik zou het wel even met je vk bespreken. Het is echt handig als ze weet waar je allemaal last van hebt. Ze kan je wellicht tips geven en het in de gaten houden.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan