Een 'gewone' pop

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een gewone pop. Ik kan die nergens vinden!

De pop moet dus niet kunnen plassen,poepen, eten, drinken, kruipen, lopen, praten, zwemmen.

Maar een gewone pop. Myrthe heeft er nu één (oude van mij) die heeft wel benen, armen en hoofd, maar lijfje is van stof.
Hij kan dus niet zitten. Een andere oude van mij, met wel heel lichaam is bij mijn moeder en die kan wel zitten. Dat wil ze dus!

Wie weet waar ik die kan vinden? Dus een heel lijfje, niks van stof, niet te zwaar en ook niet al te duur.
Wie o wie weet iets?

Liefs Irene

toevallig een paar maanden geleden bij de bart smit gezien in de stad.
of ze ze nog hebben weet ik niet.
ff bellen naar t filiaal?
of misschien hebben ze t bij jou in de buurt ook wel?
in hoogvliet of spijk?
waar je ook kan kijken is van die discount winkels.
zoals euroland enz. die hebben vaak ook wel wat poppen.
een speelgoedland? intertoys?
klinkt stom, maar wie ook vaak dat soort poppen hebben zijn die turken winkels (bedoel daar niks mee hoor, maar weet niet hoe ik t anders moet forumieren) op zuid. ff op de bijerlandselaan kijken dus hihihi

of de action?
je vind dat soort poppen juist in de winkels waarvan je het niet verwacht :D

succes met zoeken.

liefs, do

He Irene,

Ik was laatst bij de Zonnewijzer ( in Rotterdam ) en daar hebben ze ook de poppen die jij bedoelt denk ik. Ik vond ze tenminste erg leuk.
Niet zo groot en volgens mij hebben ze ze ook met een hard lijfje,
Ze waren rond de 38 euro, niet echt heel goedkoop.
Het is een leuk klein winkeltje met allemaal houten speelgoed en dat soort dingen.
Je zou eens kunnen bellen hoe of wat.
Ik heb met een heel schattig bruin popje in mijn handen gestaan, maar toch niet gedaan omdat ik het te duur vond voor zomaar te geven. Misschien voor Sint of haar verjaardag.

Succes !! Sophie

hoihoi,
ja die ouderwetse poppen van vroeger zijn toch nog steeds veel leuker he. zeker nog op deze leeftijd.
ik heb mijn oude pop van vroeger nog helemaal zonder stof.
en mijn schoonouders hebben een pop gescored op een rommelmarkt voor 2 euro. hihi prima popje helemaal bloot hahaha hij mag geen kleertjes aan van haar en in de zomer is hij geregeld in bad geweest in de tuin hihihi.

ik moet zeggen als je ze al ziet in de winkel dan zijn ze belachelijk duur.

succes ermee

Hoi Irene,

ik dacht ook bij de Bart Smit, heb je die dikke folder van hun gehad. Moet je even kijken. D''r zitten zeker een paar poppen bij zonder al die functies. Op het plaatje zitten de poppen, maar ik twijfel wel of het lijfje "hard" is of van stof.

Groetjessss

Hoi hoi,

Bij bart smit zie ik niet die ik zoek. Tenminste ik zag ze alleen met functies of met stoffen lijfje.

Bij mn ma is er een oude van mij waar zij veel mee speelt. Ook heb ik hier nog een pop die helemaal is, (mijn oude lievelingspop) maar die is vrij zwaar voor haar en die heb ik zo vaak in bad gedaan en zn haar gewassen dat ie er beetje eng uitziet.
Zn ogen zijn eng en vallen in zn kop en mijn vriend noemt hem de zoon van Geert Wilders...
Dan weet je gelijk hoe die eruit ziet haha.
Ik zal wel foto op hyves zetten....

Liefs Irene

Ps zonnewijzer is goeie tip... Ik ga snel ns kijken

nou ja zeg!
ik sla net de blokkerkrant open:
daar hebben ze dus van die poppen!
ze zijn 22cm en ze hebben 6 verschillende uitvoeringen voor 5 euro per stuk!!!
moest gelijk aan je denken dus vandaar dit berichtje.

in t blokker foldertje dus,hij is gisteren ingegaan.
dus hup: rennen naar de blokker :D

liefs, do

hahaha jah en die pop waar je het over hebt,
heb ff op hyves gekeken:
vind t net een chucky pop.
echt zo'n pop die elk moment tot leven kan komen hahahaha
enge poppen vind ik dat :p

Terug
Bovenaan