Een goed 2005

Hallo mijn naam is sylvia en wou even reageren op deze site ik heb ook helaas een verlies meegemaakt ik ben vorig jaar mei mijn kleine manneke verloren hij was 5 maanden jong geworden.
Hij is met een hartafwijking geboren en heeft veel in het ziekenhuis gelegen in groningen heeft operatie gehad en ging in de eerste instantie goed tot dat er een bacterie plaats vond waar hij niet meer tegen kon vechten en hebben ze hem gauw afgesloten en in mijn armen gelegd en is toen helaas in mijn armen overleden heb er niet echt lang van mogen genieten he.
Dit wens je gewoon echt niemand om zoiets mee te maken ik heb het er heel erg moeilijk mee gehad en nog steeds zal ook nog wel even blijven denk ik ik wens iedereen heel veel sterkte met hun verlies en een goed 2005

Lieve Sylvia,
Ik wens je heel heel veel sterkte. Wat een onbeschrijvelijk verdriet. Misschien dat je de site www.lieveengeltjes.nl kent. Misschien kan je hier ook wat steun vinden. Veel kan ik niet voor je doen. Ik zal een kaarsje voor je lieve kindje branden..
liefs Eva

Terug
Bovenaan