een goed middel om je teleurstelling te doen verminderen

Hoi meiden,

Ik had vanmorgen een test gedaan en die was negatief, maar dat heb ik jullie al verteld. Weet je wat ik vandaag gedaan heb? Ik ben met mijn lief ventje gaan shoppen. Aangezien dat ik nu mijn teleurstelling niet mag en kan verdrinken ben ik het maar gaan vershoppen en dat heeft me goed gedaan.
Hihihihi.
ik ga nu lekker in mijn zeteltje zitten se.

Veel liefs,
Bea

hoi bea,

goede tip, maar moet je maar net iedere maand de centjes voor hebben :) haha

volgens mij kunnen we beter naar de sportschool tegen een boksbal rammen!!!
hihi

xx kimpansee

Daar heb je gelijk in, t was wel al n tijdje geleden dat we waren gaan shoppen en nu t solden zijn...
Ik ben nu eenmaal niet zo'n sporter, ik zou t eigenlijk wat meer moeten doen, maar heb niemand om met me mee te gaan, al mijn vriendinnen wonen op drie kwartier rijden van hier dus...
Veel liefs,
bea

he bea,

ik ben ook absoluut geen sporter!!
ik doe graag de 100 meter stilliggen (dat zeggen we in onze familie altijd haha)

maar omdat we soms zo gefrustreerd zijn als we ongi worden is zo'n boksbal toch een goede uitkomst dacht ik zo!!!

wat zijn solden??? is dat in belgie de uitverkoop??? ik geloof tenminste dat je uit belgie komt????

doei kimpansee

hai,

Ja dat is de uitverkoop in Belgie en ja ik kom uit Belgie. (en wie zegt dat nederlanders en belgen niet kunnen opschieten??? (wordt bij ons weleens gezegd))
De 100 m stilliggen, hahahaha, dat is wel een goeie,kende ik nog niet, moet ik onthouden. Ja die 100 m doe ik ook wel. Dus je ziet, we doen wel aan sport, maar inderdaad die boksbal zou soms wel eens handig zijn.
veel liefs,

Bea

Terug
Bovenaan