Een goede aktie maar niet heus.............

Hoi hoi dames,

Ik heb gisterenavond de wekker niet 1 uur maar 2 uur vooruit gezet, maar nu komt het verhaal.
Ik schrok wakker om half 9 (wekkertijd) en ik dacht ooow nee wordt om 9.00u opgehaald door mijn moeder om naar de kerk te gaan. Dus Jozua snel een schone luier, Ruben een fles en ikzelf klaarmaken. Oow Ja manlief eruit geramd om de hond uit te laten.
Op een gegeven moment kijk ik op de klok (die werkt op een sensor of zo) en die gaf 8.00u aan en toen keek ik op de pc en mijn horloge en Ja hoor..............HAHAHAHA kwam ik erachter dat ik het allemaal niet goed had gedaan.
Het is vooral voor manlief sneu want hij had nog 1 uur kunnen pitten hij was zo moe en ligt dus nu samen met de kids te pitten.
Ruben is ook een beetje van slag door de ludieke actie van zijn moeder maar dat komt hopelijk wel weer goed.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

hahahahaha.............echt grappig, zie het al helemaal voor me al dat gestres smorgens in huis om niks..hihi

het is wel echt jou week he...eerst een vergeten fles en nu de klok..hihi

ach ja zo maak je tenminste nog s wat mee..
sinds nina er is heb ik ook echt van die suffe akties, heb een keer toen ze snachts nog kwam, met de fles onder de senseo gehangen.......
in de film 'look who's talking' heb je ook zo'n scene..nooit gedacht dat me zoiets in real life zo overkomen....

wat slaapgebrek en een restje hormonen al niet doen he...haha

groetjes marleen

hahaha zou ook iets voor  mij zijn geweest met mijn zwangerschapsdementie die maar niet over wil gaan.
He arme manlief, die wordt er bij jou uitgeramd. Zielig  hihihi

Hoi hoi,

Ja de zwangerschapshormonen gaan lekker hier geloof ik. Raak ik ze oooooit kwijt, want vanaf Lotte gaat het al zo. Is er hoop voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ooooh J_U_F (vind je naam wel grappie) ik heb hem niet echt geramd hoor.....gewoon heel gestresst roepen van hé eruit want het is al laat en over een half uur moet ik klaar zijn en de hond moet nog uit.......dus gewoon paniek wakker maken.
En hij heeft al een uur nodig om wakker te worden dus moeten jullie nagaan hoe gezellie hij was.
Voor de rest is het allemaal goed verlopen dus het komt allemaal wel goed geloof ik.

hahahahaha ik lig in een deuk hier achter de PC. Ik lees nu pas het stukje van Marleen echt goed. Met de fles onder de senseo hahaha. Ik maak het af en toe ook wel bont maar ik heb nog niet onder de senseo gehangen.

Oh Mieke heb jij ook zo'n man die er uren over doet om wakker te worden. Die van mij is echt een drama....

hihihihi dat arme mannetje van jou. Nou heeft hij niet 1 maar zelfs 2 uur korter geslapen! Maar hij heeft 's middags weer even lekker kunnen bij tanken. Onder de senseo heb ik 's nachts nog nooit gehangen maar ik was wel vaak de tel kwijt met de schepjes poeder zodat ik elke keer weer opnieuw kon beginnen

Hoi hoi,

J_U_F het is echt een drama met wakker worden ja. Echt het gaat nu iets beter nu we 3 kids hebben, maar hij was gewoon wel beneden maar niet aanspreekbaar voor iets of om mij effe te helpen. En ik ben juist het tegenovergestelde en heb de ogen nog niet open en ga aan het werk.
Vanmorgen ook half 8 opstaan (Ruben had om half 7 de fles al gehad), de oudsten aankleden, wassen, ontbijt doen en Lotte haar haren in gevlochten. Bedden van de oudsten afgehaald en de machine doen, donkere aan de waslijn gehangen en om half 9 klaar voor vertrek naar de psz.
En daar houd ik van, alles af en dan laters effe zitten bijkomen.
Alleen nu bezuur ik het door de pijn in mijn voet, maar Ja dat komt ook wel weer goed.

Oja ik neem 's avonds de fles mee naar boven en 1 poederbakje met precies genoeg schepjes poeder erin want dat is met de oudste twee vaak genoeg misgegaan dus daar heb ik van geleerd hihihhi.

Ik heb het heel slim gedaan dit weekend. Meestal slapen we allebei een keertje uit in het weekend, tot een uur of 10, de ander zorgt dan voor de kids. Nou had ik het zo geregeld dat mijn vriend wel op zondag uit mocht slapen (en ik dus op zaterdag), dat kon hij dan wel gebruiken, omdat de nacht dan al zo kort is. Wat hij niet door had: hij heeft dus een uur korter uitgeslapen, terwijl Kyna en Lynn zich nog aan de wintertijd hielden en ik helemaal niet zo vroeg op hoefde, hihi!

Ik wou bijna opschrijven dat ik dat gelukkig niet had, met een slaperige kop voeding klaarmaken, onder de senseo staan enzo... Maar toen bedacht ik me dat ik nog steeds regelmatig vergeet welke borst nou aan de beurt is, dus zo helder ben ik nou ook weer niet...

Terug
Bovenaan