een goede en relatief goedkope dubbele elektrische kolf:::

Ik kreeg van de verloskundige de volgende tip voor een kolf:

ameda

www.vosmedisch.nl voor ongeveer 160 euro.

Ik ga deze waarschijnlijk bestellen, iemand ervaring hiermee?

Groetjes Linda

Hoi Linda,

ik vind het eerlijk gezegd veel geld voor een kolf, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe jij deze gaat gebruiken.
Ik geef onze Tijn nu 14 maanden borstvoeding en heb een handkolf aangeschaft. Heb deze de eerste maanden regelmatig gebruikt om een voorraadje op te bouwen voor als ik weer aan het werk moest (meestal een keer per dag extra kolven, dan kom je al heel ver) en dat ging prima. Vanaf dat Tijn een maand of 6 was heb ik de kolf nauwelijks meer gebruikt. Eigenlijk heb ik in mijn geval de kolf dus helemaal niet zoveel gebruikt en kon ik prima uit de voeten met een enkele handkolf.
Ik heb trouwens die van avent, prima in gebruik en handig dat de flesjes van avent zo'n grote opening hebben dat je er makkelijk een ijsblokje in kunt doen (wij bewaarden de afgekolfde melk in ijsblokjeszakken en zo kon je het direct in het flesje doen)

Succes met je keuze!

groetjes Natasja

Ik ben gelijk even gaan kijken. Je kan de borstkolf ook eerst huren dan kijken of het wat is.
Ik wil dit ook eerst gaan doen want je weet natuurlijk nooit of het allemaal gaat zoals je wilt.
Het is in ieder geval wel een stuk goedkoper dan die andere merken.

Ik ben gelijk even gaan kijken. Je kan de borstkolf ook eerst huren dan kijken of het wat is.
Ik wil dit ook eerst gaan doen want je weet natuurlijk nooit of het allemaal gaat zoals je wilt.
Het is in ieder geval wel een stuk goedkoper dan die andere merken.

Grappig! Ik hem 'm. Gekocht voor mijn oudste. Heb er bijna een jaar lang fanatiek mee gekolft op het werk. Echt een prima ding! Heb ook alles vergeleken en voor een goede dubbele elektrische kolf is dit echt geen geld. Ook huren is niet goedkoper, want je bent altijd minimaal 50 euro kwijt voor zo'n setje doppen die op je borst gaan (??).

Grappig! Ik hem 'm. Gekocht voor mijn oudste. Heb er bijna een jaar lang fanatiek mee gekolft op het werk. Echt een prima ding! Heb ook alles vergeleken en voor een goede dubbele elektrische kolf is dit echt geen geld. Ook huren is niet goedkoper, want je bent altijd minimaal 50 euro kwijt voor zo'n setje doppen die op je borst gaan (??).

Hoi,

Ik heb een kolf nodig als ik dadelijk weer ga werken, ik blijf full time werken.
Ik heb ook al een enkele, vrij oude borstkolf, en ik had binnen 10 minuten 50 ml gekolfd, het was echter wel wat gevoelig, dus ik moet nog even kijken of dat beter wordt, en of ik genoeg kan kolven in niet al te veel tijd, anders lukt het niet als ik weer ga werken.

Ja Peetje dat is idd wel okay he dat je m eerst kan uitproberen... wel is het jammer dat je dan de goede deal met de tas niet kan doen...

Ik heb vandaag voor het eerst Oliver de fles gegeven met afgekolfde melk en hij moest even proberen, maar toen ging het erg goed, dronk wel snel zijn flesje leeg, sneller als hij drinkt aan de borst...

groetjes Linda

Hoi,

Ik heb een kolf nodig als ik dadelijk weer ga werken, ik blijf full time werken.
Ik heb ook al een enkele, vrij oude borstkolf, en ik had binnen 10 minuten 50 ml gekolfd, het was echter wel wat gevoelig, dus ik moet nog even kijken of dat beter wordt, en of ik genoeg kan kolven in niet al te veel tijd, anders lukt het niet als ik weer ga werken.

Ja Peetje dat is idd wel okay he dat je m eerst kan uitproberen... wel is het jammer dat je dan de goede deal met de tas niet kan doen...

Ik heb vandaag voor het eerst Oliver de fles gegeven met afgekolfde melk en hij moest even proberen, maar toen ging het erg goed, dronk wel snel zijn flesje leeg, sneller als hij drinkt aan de borst...

groetjes Linda

Terug
Bovenaan