Een goede tip voor de zwangere onder ons met spataders of jeukende vermoeide benen!!

Hallo meiden,

Ik heb een echte aanrader voor zwangere die net als ik veel last hebben van spataders. Ik ben vandaag ervoor het eerst voor naar een speciale therapie geweest en ik kan echt zeggen dat het heel goed helpt. Je ligt er een uur maar daarna heb je geen hele vermoeide benen meer ik moet daar 1x in de week heen en ik kijk er nu al weer naar uit. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die vermoeide benen weer terug komen maar ja je moet niet te veel verwachten van een eerste keer he.

En hoe ben je erachter gekomen dat er een therapie voro is?
Ben je doorverwezen door je huisarts of zo iets?

Ik heb nu een creme met aloe vera er in die mijn benen helemaal laat tintelen, lekker gevoel en daarna val ik heerlij in slaap.
Ook slik ik de tabletjes aesculaforte van A Vogel. Ik heb wel het idee dat het wat helpt. Het is niet verdwenen, maar mijn benen lijken iets rustiger.
ik vind het maar een vervelende kwaal....

Annemieke ( ruim 28 wk zwanger)

Ik kreeg de tip via de verloskundige. Omdat steunkousen geen pretje is van de zomer zei ze ga hier maar eens heen. Je hebt er geen verwijzing voor nodig en je verzekering vergoed er een gedeelte van. Ze zit in winterswijk maar wellicht zitten ze ook elders in het land deze therapeuten je kan allicht eens bellen. Ze heeft ook een intenetsite. Kijk daar maar eens op. www.therapieachterhoek.nl. Ohh ja ze doet het met iemand samen en die heeft een praktijk in Warnsveld. Wellicht hebben jullie er baat bij en zit er ook iets bij jullie in de buurt. Ik schrijf nu dit berichtje op het tijdstip dat ik niet kan slapen. Dat komt niet door me benen maar was in ene misselijk en heb in ene heel veel last van harde buiken. Ik weet niet waar het vandaan komt dus maar hopen dat het niet van de zwangerschap is. Zou nog te vroeg zijn ik ben pas 28 weken zwanger.Nog te vroeg voor ukkie om geboren te worden. Heb net wel overgegeven dus hopen dat dat op lucht. Ga zo maar eens kijken weer of ik in slaap kan vallen maar dacht laat  ik even reageren.

Groetjes
Kristel  

Terug
Bovenaan