een goedemorgen allemaal

wat een weekend was het hier zeg. kreeg ineens visite over de vloer. en sávonds belde me ouders nog op van tja kunnen we langs komen??? ja langs wel maar aan niet. heb huisje vol ( en dan ben je ook nog ziek kan je nagaan )

maar euh ik lees hier ff bij en dan zie ik tot me schrik dat tanja besloten heeft er mee op te houden???

meiden wat is dit?? ik heb de reacties ff op haar verhaal gelezen ivm haar kleintje maar die zijn werkelijk uit een lopend!!!! meiden toch kom op zeg wat is dit??? zitten we zo in elkaar???? nee toch??? het is verschrikkelijk dat dit zo moet gaan.
ik hoop dat ik tanja straks nog op de msn kan spreken want dit vind ik echt heel errug jammer.

verder vraag ik me af, wat staat er bij jullie op de planning voor vandaag??

Goedemorgen....
ben even niet geweest hier op het forum en kan zijn dat ik het verkeerde stukje voor me heb. Maar Jantine.....beetje overdreven om dit zo hier neer te zetten niet?
Als het gaat over het stukje dat haar dochter zonneallergie heeft kan ik daar niet iets vervelends uithalen dat alleen Teha zegt dat ze het raar vind hoe een baby zonneallergie kan hebben? maar ja ik lees het dan ook misschien anders dan jullie.
Beetje flauw om dan meteen zo te reageren en zo ga je nog ergere reacties uitlokken terwijl  er hier altijd normaal gereageerd word. Tenminste naar mijn weten, maar ben ook niet elke dag aanwezig hier!
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

ik vind het ook wel raar eigenlijk.. heb hier altijd gewone reacties op mijn stukjes gehad en misschien ook wel eens mensen met een andere mening maar so what?! Ik ben ook niet van plan mijn mening voor me te houden als mensen er om vragen.
Maar goed, we weten ook niet of dit om het stukje van de zonne-allergie gaat dus trek ik maar geen conclusies. Als iemand het een keer niet met mij eens is vraag ik nu bij deze ook om dat dan eerlijk te zeggen tegen me want waarschijnlijk heb ik het  dan niet eens in de gaten..
Maar goed, Jantine.. hoop dat je weer wat beter bent (heb nog niet helemaal bijgelezen, dus weet niet wat je hebt.. schandalig he?)
Wij hebben ook heel het weekend bezoek gehad dus weet wat je voelt.. druk druk druk. Mijn plannen voor vandaag zijn niet zo veel.. beetje opruimen en luieren (ben bekaf namelijk) Heb een k*t weekend gehaf.. schrijf ik zometeen wel iets over in een andere discussie.

Beterschap meid!

Hoi,

Sorry, maar ik vind het allemaal nogal meevallen hoor, die reacties op haar stukje dat haar meisje ziek is. De enige reactie waar Tanja zelf heftig op reageerde was die van Teha (Tessie) en daar was in mijn ogen ook helemaal niks mis mee. Tessie kennende bedoelt ze daar ook helemaal niks negatiefs mee. Ik denk dat Tanja gewoon ff niet zo lekker in haar vel zat. Ik zou niet weten waarom ze anders zo reageert. Ennuh Jantine, iedereen is vrij om zijn mening te geven op dit forum hoor. En als je je daar aan stoort, moet je daar zelf je conclusies over trekken, zoals Tanja nu dus heeft gedaan. Of zoals iemand anders al schreef, gewoon denken "so what!". Niet iedereen denkt nu eenmaal hetzelfde over bepaalde dingen. Je moet altijd gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is en reacties waar je niet "blij" mee bent met een korreltje zout nemen.

Groetjes Fonske.

hey fonske,

hoe is tie met je??? lange tijd niet gesproken. maar euh ik geef ook mijn mening hierop. en tja die is weer anders dan andere. alleen soms heb ik wel het gevoel hier dat er mensen zijn die hun mening willen op dringen. (LET OP DAT IS MIJN GEVOEL!!!!!)

verder heb ik zoiets van oke, ik heb met tanja gesproken en die heeft ook ff haar kant uitgelegt.

knuff jantine

hmm ben ik een van die mensen die haar mening opdringt??
ik vind namelijk helemaal van niet maar anders zou ik het wel graag willen weten zodat ik er evntueel iets aan kan doen (als ik dat nodig vind). Ik zou het vervelend vinden als er iemand wegging terwijl dit zo handig is op te lossen snappie?

Hoi,

Met mij gaat het redelijk. Afgezien van wat persoonlijke problemen en het feit dat we momenteel aan het verbouwen zijn, gaat het redelijk. Ik heb het gevoel dat ik alles op de automatische piloot aan het doen ben. Maar goed, dat zal vanzelf weer beter worden. Met Siebe (en Merijn) gaat het fantastisch goed. Vanochtend heeft Siebe zijn eerste prikjes gehad en nadat hij heel even hard heeft gehuild, ligt hij nu al zo'n 1,5 uur te slapen, terwijl hij eigenlijk moet eten en ik dus compleet op springen sta. Hij woog vanochtend al 6210 gram en is dus in 9 weken verdubbeld qua gewicht. Ik mag dus eigenlijk gewoon niet klagen en dat doe ik dan ook maar zo weinig mogelijk. Alles goed met Cor jr? Groeit hij goed en heeft hij de schade al een beetje ingehaald?

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan