Een groentje is misschien zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik ben 24 en heb me met zwangerschap nog niet echt beziggehouden. Ik slik al een tijdje de pil niet dus de mogelijkheid is er dat ik zwanger word.
Ik heb ongeveer een cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Nu ben ik 1 jan. ongesteld geworden en heb 14 jan ''geklust''. De dag erna kwam er een prop wittige slijm uit (was zeker geen sperma) dat heb ik nog nooit gehad en de dag daarna heel veel doorzichtig slijm. Niet echt een gezellig verhaaltje maar ja. En nu voel ik me al een paar dagen alsof ik ongesteld moet worden terwijl dat nog +/- 10 dagen duurt.
Zou ik zwanger kunnen zijn of is dat uitgesloten? Ik weet wel dat er altijd een mogelijkheid is maar omdat ik nooit zoveel slijm heb en zo'n raar ongesteldheidsgevoel hebt vraag ik het me af. Mijn vriend en ik zouden het wel heel leuk vinden maar ik wil me er ook niet al te bewust mee bezighouden anders lukt het helemaal niet zeggen ze vaak.
Misschien heb ik wel gewoon een griepje ofzo maar misschien ook niet!??

hoi hoi,

het kan wel dat je zwanger bent, je hebt wel tijdens je waarschijnlijk vruchtbare dagen sex gehad.
de enige manier om er achter te komen is een zwangerschaps test.
succes er mee.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan