Een grote PFFFF :-)

A

Anoniem

Guest
Hey meisjes,

Hoe gaat het hier bij jullie met de laatste loodjes?
Leuk dat het niet lang meer duurd maar amai dat voel je ook wel he...
Heb de laatste dagen zo'n pijn pfff.
Heb echt heel veel harde buiken nu,en pijnlijke dat ik er gek van word...
Heb dan ook heel laag in men buik van die steken en doet zo'n pijn he...
Op deze moment heb ik dus weer die pijn,maar nu is ze weer zo druk in men buik,tis echt niet meer normaal,en nu heb ik ook steken die tot in men vagina trekken,weet echt niet wat het is maar mag van mij wel stoppen hoor..;en dan zeggen dat ik nu zo al klaag,moet nog bevallen :)
Zal binnen net geteld 32 dagen men keizersnede krijgen maar hoop echt dat die rap om zijn want als het zo blijft duren hou ik het niet meer uit denk ik :)
Tgoh mag er niet aan denken hoe een bevalling voelt als ik nu al zo'n pijn heb die ik soms niet meer kan verdragen...
Is echt percies of ze steken met priemen in men vagina seg,moet wel volgende woensdag weer een uurtje aan de monitor omdat ik weer die harde buiken zo heb he..
Ben dan juist 36 weken,weten jullie wat er gebeurd als ik er dan bv te veel heb volgens de gyn,zouden ze dan mss de keizersnede sneller doen?Aangezien je toch beter geen weeen hebt voor een keizersnede?
Oke 36 weken is wel vroeg he,zou liever hebben dat men meisje nog wat in men buikje blijft aangezien ik toch ook ergens gelezen had dat een dag in de buik overeen komt met 3 couveusedagen...
Langs de ene kant mag ze van mij nu al komen hoor,ben zo benieuwd en ook dan ben ik van die pijn vanaf maar langs de andere kant zou ik nu wel niet willen dat ze al komt omdat ik weet dat ze in de buik beter zal zijn he...
Maar op de momenten van zo'n pijn denk je soms pff kom maar snel hoor :)
Weet echt niet wat die pijn is,maar ja als ik dan naar de gyn bel om het te zeggen zal ik wss naar daar moeten gaan en als hij er toch niet aan kan doen dan haalt het toch niet uit dat ik bel he...
Liefs orchideke

hoi, orchideke had al op het januariforum een berichtje geplaatst met de vraag hoe het met jou ging, had al een tijd niks meer van je gehoord, vandaar, werd doorverwezen naar oktober.   fijn om te lezen dat het goed gaat met je buiten het feit dan dat het steeds zwaarder gaat worden laatste loodjes..... hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat je je meisje gauw in je armen mag houden.

een bevalling doet pijn maar je vergeet gelukkig snel wanneer dat kleine wonder in je armen ligt en je eindelijk echt kan zeggen "hoi ik ben je mama daar ben je dan"

hé hou nog ff vol en groetjes & liefs linda

Terug
Bovenaan