Een happy onderwerp!

Hey dames,

Ik was eens aan het kijken en de laatste topics gaan bijna alleen maar over "negatieve" dingen. Pijn, niet kunnen slapen etc. Natuurlijk ook wel logisch zo op het einde van onze zwangerschap...

Maar had eigenlijk wel eens zin om gewoon een lekker positief bericht te schrijven.
Ik voel me gewoon zo gelukkig (ondanks de pijntjes :p)
Ik zie er zo naar uit om onze kleine knul dadelijk in mijn armen te houden! Ik kan me hier zo op verheugen.
Langzaam wordt het lijstje wat ik nog moet doen erg kort. En ziet het hier er weer baby-achtig uit (wandelwagen staat beneden, met een gloednieuwe verzorgingtas, gekregen van mijn man omdat hij die oude wat versleten vond), de babykamer is klaar, de eerste kleertjes van de baby liggen er, het wiegje op onze slaapkamer (moet ik wel nog op maken), voorbereidingen voor het kraamfeest en versiering ligt in de kast klaar, de proef van het geboortekaartje ligt er, enveloppe geschreven en binnen handbereik...
Kom nu maar op hoor, kleine baby!!!
Ik hoop dat jullie er allemaal net zoveel zin in hebben als ik!

Liefs!

P.s. is trouwens niet vervelend bedoeld, we zijn er hier ook om elkaar te steunen hoor. Dus jullie kunnen gewoon vragen/pijnen etc op schrijven...en dan zijn we er voor elkaar hè. Vind het trouwens ook een erg leuk clubje hier!

Ja hier ook! De verbouwing is dan nog wel niet klaar dus het staat allemaal niet op de definitieve plaats maar het staat wel klaar. Alle kleertjes en lakentjes gewassen en gestreken. Enveloppen geschreven met postzegels erop. Kinderwagen inderdaad in de woonkamer (bij ons dan ook de commode en de klerenkast). Wiegje staat opgedekt in onze slaapkamer en de ziekenhuistas is ingepakt. Nu alleen nog even oefenen met de MaxiCosi!

hai...ik heb net ook gereageerd in je topic. Ja die maxicosi...dat is de eerste keer wat geprutst en daarna kun je het met je ogen dicht...haha ik heb geoefend met een oude pop erin, hihi (de vorige keer dan hè, nu weet ik het denk ik nog wel)

hai...ik heb net ook gereageerd in je topic. Ja die maxicosi...dat is de eerste keer wat geprutst en daarna kun je het met je ogen dicht...haha ik heb geoefend met een oude pop erin, hihi (de vorige keer dan hè, nu weet ik het denk ik nog wel)

Hey Dittie en de andere meiden!

Jaaa hier wordt ik blij van! Ik ben ook ondanks de kwaaltjes heel blij en gelukkig...en kijk ook steeds meer uit naar de komst van de baby. Ik moet dan nog wel zes weken, maar ja je weet nooit of het al eerder komt. En dat lijstje dat is bij mij ook bijna afgewerkt. Zelfs de wieg is al gedaan. Met het hemeltje zooo mooi!
Nu ben ik vooral aan het lezen over de bevalling, school aan het afronden, (nog 1 reflectie verslag jeeeh) en nog een info cursus zwangerschap. Daarna wordt het echt aftellen.

Mijnlief en ik gaan van het weekend nog een weekendje weg samen met buik. Heerlijk genieten in Groningen, lekker uit eten en terrasjes pakken onder de gloeilampen met chocomelk. Helaas moet ik de gluhwein dit jaar laten staan!

Die maxicosi staat bij mij ook op de lijst om nog te oefenen haha! Dat wordt nog wat.

Succes iedereen met aftellen en ook heerlijk genieten van ons wondertje in onszelf!

liefs

het is zeker iets moois en bijzonders en iets waar je helemaal gelukkig van word als je eraan denkt dat we straks allemaal ons kindje in de armen kunnen sluiten..heerlijk ik ben nu al verliefd op mijn kleintje en ondanks van ´zeur' momentjes geniet ik heerlijk ..vind het geweldig dat die kleine zo beweegt al slaap ik er soms niet goed van ben ik toch blij dat ie lekker beweegt ..zo schattig als je je buik dan op en neer ziet gaan..en ondanks onzekerheden welke iedere nieuwe mama wel zal hebben weet ik zeker dat het allemaal goed komt en de kleine het aan niets zal ontbreken zeker niet aan de liefde voor hem..geniet er allemaal nog lekker van!!!!! liefs bijnamoeders

hihi geinig iedereen is happy en toch tja ik weet het niet zo goed....
ik heb gisteren de kriebels gekregen. ik heb het allemaal al een keertje gedaan maar begin hem nu toch echt een beetje te knijpen. maar ja we blijven wel positief he meiden haha....ik weet wat ik er voor terug krijg!!!alleen, de kamer is nog niet af(voor de oudste) dus de babykamer is tijdelijk. maar ach de baby kan slapen.

laat ik de boel hier nu maar niet bederven het is een happy onderwerp haha en meiden ik raad jullie ook aan om niet alleen met de maxicosi te eofenen maar ook met de kinderwagen!!!! kan ook problemen opleveren hahahahaha vooral kijken of en hoe hij in de auto kan!!!

groetjes inge

oja krukel: geniet lekker van je weekendje weg!! je hebt het echt nodig!!!

Terug
Bovenaan