een hart onder de riem is welkom

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden, Ik zit inmiddels in ronde nummer 5. Cyclus na het staken van de pil eind februari nog niet helemaal goed. Varieert tussen de 26 en 29 dagen. Ik had zo gehoopt deze ronde zwanger te worden, maar ik voel nu al lichte menstruatiekrampen. Ik krijg de rode duivels tussen maandag en donderdag, maar het feit dat ik nu al krampjes heb, is geen goed voorteken. Ik word er echt verdrietig van. Ik word ook steeds angstiger dat het helemaal nooit gaat lukken.

Wat ik wel merk is dat ik er steeds minder hevig mee bezig ben. In het begin was dit namelijk wel zo. Ik kan het een beetje loslaten, maar de teleurstelling is iedere keer toch weer groot. De rode duivels zijn er nog niet, maar ik heb echt niet de illusie dat ze deze keer voor 9 maanden wegblijven.

liefs Lucretia

hee lieverd.
natuurlijk is het altijd rot om weer die duivels te zien komen.
elke maand is dat weer een teleurstelling.
maar zie het positief, ik weet dat het lastig is.
er zijn ook mensen die na de pil eerst een paar maanden moeten wachten eer dat ze ongesteld worden.
jou cyclus is misschien niet helemaal rechtlijnig, maar je hebt tenminste een cyclus.
kop op meid het gaat je vast lukken, en is het niet deze ronde dan wel een andere
wel heel knap van je dat je het steeds meer los kunt laten!
ik hoop voor je dat ze toch nog wegblijven,
hoop dat je je iets beter voelt.
want uiteindelijk komt er ook voor jou een kleintje.
succes!

he hoi,
ik vind jou cycles helemaal niet onregelmatig! er zitten maar drie dagen verschil in steeds! dus dat valt best mee! mijn cycles schommelde steeds tussen 38 en 41 dagen. volgens mijn gyn was dat heel regelmatig!

maar kop op meid! 5 maanden klinkt natuurlijk heel lang! maar je moet er eigelijk wel een jaar voor uit trekken om zwanger te worden!

jou tijd komt ook wel!

succes verder!

liefs Wilma

Hallo,

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent maar wanneer ben je nu ongi deze of volgende week en liever niet natuurlijk.
Het is namelijk zo dat als het volgende week is je toch zwanger kunt zijn. Want bij mij was de week ervoor met allemaal kwaaltjes die ook op aankomende ongi duiden maar de dag dar het zou gebeuren niet dus de volgende dag getest. En jahoor een heel licht streepje maar het was er. Nu test ik zondag weer en hoop een nog duidelijker streepje te krijgen. Dus klachten kunnen 2 dingen betekenen En ik geef je alvast wat glitters om je te helpen.

Veel liefs en steun toegewenst.
Nathalie

Hey Lucretia,

begrijp je helemaal! Maar hou de moed erin meid! Het wil niet zeggen dat je nu al vanalles voelt dat het weer niet prijs is! Je weet maar nooit!
Op die manier hou ook ik er steeds weer de moed in maar ik moet wel zeggen dat het steeds moeilijker wordt. Ik zit nu in ronde 8 en heb 21 juli mijn nod! De schrik dat de rode duivels weer gaan komen zit er goed in. Maar mijn mannetje is steeds positief. Volgens hem is er niks mis met ons en moeten we gewoon wachten. Enkele weken geleden heb ik toch al een afspraak gemaakt bij de gyn. Hopelijk ga ik er naartoe met goed nieuws....

Liefs en een oppeppende-hug!
Caroline

hoi lucretia...
zolang er nog geen bloed is, heb je nog steeds alle kans dat je wel zwanger bent hooor!
ik ben zwanger geweest(helaas geeindigd in miskraam) maar ik had paar dagen voor mn nod ook krampjes en lage rugpijn. Ik dacht dus..ojee daaar komen de duivels weer, maar nee hoor ze bleven weg en ik was zwanger..dus nog niet gelijk de moed opgeven meid!
ik voor je!
liefs marjolein

hoi hoi

Idd ik snap je grote teleurstelling dat het miss deze ronde weer niet raak is.
Mijn gyneacoloog verteld dat je  moet rekenen dat het een jaar zeker kan duren voor dat je zwanger bent! OOK voor heel gezond levende vrouwen&mannen!!
25% is in 3 maanden zwanger 50% in het half jaar 85% is binnen het jaar zwanger..
En zeker dus de moed niet opgeven, op een ander forum
zijn er ook een hoop meiden die al 2 jaar bezig zijn. En ook als het jou gegeven is mag jij (jullie) een kindje krijgen
Veel succes!
groetjes dieneke

hoi hoi

Idd ik snap je grote teleurstelling dat het miss deze ronde weer niet raak is.
Mijn gyneacoloog verteld dat je  moet rekenen dat het een jaar zeker kan duren voor dat je zwanger bent! OOK voor heel gezond levende vrouwen&mannen!!
25% is in 3 maanden zwanger 50% in het half jaar 85% is binnen het jaar zwanger..
En zeker dus de moed niet opgeven, op een ander forum
zijn er ook een hoop meiden die al 2 jaar bezig zijn. En ook als het jou gegeven is mag jij (jullie) een kindje krijgen
Veel succes!
groetjes dieneke

Terug
Bovenaan