A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden, Ik zit inmiddels in ronde nummer 5. Cyclus na het staken van de pil eind februari nog niet helemaal goed. Varieert tussen de 26 en 29 dagen. Ik had zo gehoopt deze ronde zwanger te worden, maar ik voel nu al lichte menstruatiekrampen. Ik krijg de rode duivels tussen maandag en donderdag, maar het feit dat ik nu al krampjes heb, is geen goed voorteken. Ik word er echt verdrietig van. Ik word ook steeds angstiger dat het helemaal nooit gaat lukken.
Wat ik wel merk is dat ik er steeds minder hevig mee bezig ben. In het begin was dit namelijk wel zo. Ik kan het een beetje loslaten, maar de teleurstelling is iedere keer toch weer groot. De rode duivels zijn er nog niet, maar ik heb echt niet de illusie dat ze deze keer voor 9 maanden wegblijven.
liefs Lucretia
Wat ik wel merk is dat ik er steeds minder hevig mee bezig ben. In het begin was dit namelijk wel zo. Ik kan het een beetje loslaten, maar de teleurstelling is iedere keer toch weer groot. De rode duivels zijn er nog niet, maar ik heb echt niet de illusie dat ze deze keer voor 9 maanden wegblijven.
liefs Lucretia