A
Anoniem
Guest
ik wou even vertellen dat ik laatst een heel prettig gesprek heb gehad met de moeder van mijn oppaskindje.zij is huisarts en zei heeft me op het hart gedruk dat slechts 7% van de echtparen niet op een natuurlijke manier zwanger kan worden.de rest word over het algemeen binnen een jaar zwanger.ik wens iedereen bij wie dit niet het geval is heel veel sterkte en iedereen die nog geen jaar bezig is en wanhopig is of denkt:wat als het bij ons nou niet lukt(zoals ik);houd moed!
en dit forum is ook top!zoals iedereen met elkaar meeleeft en alle "klaagzang"aanhoort.als ik mijn vriend met al mijn gedachtes,vragen en angsten zou lastig vallen zou hij volgens mij gaan lopen.we praten er wel veel over hoor,maar ik doe me wel nuchterder voor als ik eigenlijk ben.
groetjes kari
-19 feb. nod,3e ronde
en dit forum is ook top!zoals iedereen met elkaar meeleeft en alle "klaagzang"aanhoort.als ik mijn vriend met al mijn gedachtes,vragen en angsten zou lastig vallen zou hij volgens mij gaan lopen.we praten er wel veel over hoor,maar ik doe me wel nuchterder voor als ik eigenlijk ben.
groetjes kari
-19 feb. nod,3e ronde