een hart onder de riem

A

Anoniem

Guest
Bijna een jaar lang was ik actief op dit forum. Vele traantjes zijn er gevloeid, omdat het zolang duurde. Telkens mijn nod naderde had ik allerlei verschijnselen, dikwijls was het vooral wishfull thinking. Na percies een jaar was het dan toch raak, maar echt genieten was het nog niet. Al snel had ik een lichte bloeding en vreesde we het ergste. Niks was minder waar, na een moeilijke maar toch zo mooie zwangerschap hebben we er een prachtige dochter bij. Ik wil dus gewoon zeggen, hoe moeilijk het soms ook is, het komt wel. Bij de ene duurt het helaas wat langer maar achteraf is het het allemaal meer dan waard. Aan iedereen veel succes en hopelijk komt die dikke buik er snel. Voor mezelf zeg ik dit forum geen vaarwel, want hopelijk komt er ooit nog zo n wonder bij.
Suc6 natje

Hai Natje,

Thanks voor je opbeurende woorden, ik zal vast niet de enige zijn die zo'n hartverwarmerte kan gebruiken. Afgelopen vrijdag weer ongi geworden, dus helaas....

Geniet van je kleine zonnetje,

Liefs, Blondie

He Natje,

Data zijn even lekkere woorden om te lezen op deze ochtend, dank je wel. Hoe wel ik pas in ronde zes zit ben ik elke keer meer teleurgesteld en krijg in inmiddels als gedachten van: als het nou helemaal niet lukt.

Jij ook veel succes met zwanger wordne.

Liefs Carina

Hoi Natje

Wat je zegt met lang over doen!!  
Pfff

Ik ken jou nog wel!!
Zo lang zit ik hier dus ook al op het forum. Al een complete zwangerschap!!

Maar ook voor mij is het hopelijk weggelegd en hopelijk duurt het nu ook zo lang niet meer!!
Heb vandag mijn NOD en tot nu toe niks, maar gisteren wel een vage test!!

Hopelijk ga ik ronde 12 niet in maar blijft het bij 11. Ben het nu wel zat!!
Maar wat je zegt, de één doet er wat langer over dan de ander!!

Geniet van je kleine meid en.....
Hopelijk tot ziens hier op het forum!!!

Liefs Alma

Door jou krijg ik dus echt weer hoop.
Wij zitten in ronde 18 en gaan nu medische stappen ondernemen.
Best spannend.
Geniet van de kleine.

Liefs van Gre

Terug
Bovenaan