een hart onder de riem

A

Anoniem

Guest
Hoi ik wil iedereen een hart onder de riem steken.
Ik heb me de afgelopen maanden zo obsessief gedragen. Elke maand dacht ik weer dat het raak was.
Nu kwam erineens melk uit mijn borsten. Ik dacht zelfs nog Oh nee he ben ik nu schijnzwanger ook nog.
Gelukkig is dit dus niet Ik Ben Zanger. Een paar dagen over tijd heb nu een test gedaan.
Jippie.
Ik wil iedereen een hart onder de riem steken ik had alle kwaaltjes al gehad elke maand iets nieuws geneen keer was het raak. Als ik het weer eens dacht.
Vast heel herkenbaar. Vooral de eerste maanden heb ik hier zoveel zitten lezen. Je kunt jezelf echt gek maken. Dus ook niet te veel lezen en zorgen maken. Al is dat zo makkelijk gezegd.
Iedereen veel succes en laat je niet gek maken.
Groetjes van The mama

he hallo gefeliciteert  , met je zwangerschap, maar een vraag kan het al zo nsel dan dat er melk uit je borsten komen, vind het wel raar hoor, ma ja belangrijkste is dat je zwanger bent, en ja het is moeilijk om er nie over te denken, je lichaam kan je zo voor de gek houden heb ik ook, ga nu ronde 4 in dus, wie weet , veel geluk en hou ons op de hoogte he. Greetz suzette

Gefeliciteerd!!!
En bedankt voor de pep-talk!!
Ik denk dat iedereen jou verhaal wel zal herkennen!

nou meid van harte gefeliciteerd dat de anderen en ik maar veel glitters mogen vangen ik ken het wel ja elke maand vanalles voelen heb ik ook sinds juli 2006 geniet ervan

Van harte gefeliciteerd en geniet er samen lekker van!!!

Tja, iedere maand is het weer spannend... juli 2006 gestopt met de pil.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan