Een heeeeeel klein kansje?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Het is rustig op het forum, de kwebbeltantes zijn vast allemaal op vakantie!

Ik had maandag een topicje gemaakt (Jazzie nog bedankt voor je reactie).

Mijn mannetje lag in het ziekenhuis wegens nierstenen, gelukkig is hij dinsdag thuis gekomen.
Hij hoefde niet geopereerd te worden en heeft medicijnen meegekregen om het plassen te vergemakkelijken.
Hopelijk is hij er binnenkort eindelijk vanaf (het duurt namelijk nu al 4 weken !)

Maar goed, ik had na al die toestanden niet meer verwacht dat we in deze cyclus nog zouden vrijen maar dinsdagavond (volgens mijn berekening  mijn eerste vruchtbare dag) hebben we het toch gedaan.
Gister had ik mijn eisprong en ik heb er echt behoorlijk wat last van gehad, dit keer.

Het blijft maar door mijn hoofd spoken dat er een heel kleine kans is dat ik toch zwanger ben (word).
Na dinsdag hebben we het niet meer gedaan want mijn mannetje blijkt toch nog niet helemaal lekker te zijn dus het gaat de komende dagen denk ik ook niet meer gebeuren.

Hopen jullie mee dat het misschien toch raak is? Het zou toch mogelijk kunnen zijn?
Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken, maar een beetje hopen kan toch geen kwaad.

Mijn NOD is 22 augustus, pfff dat duurt nog wel lang zeg!

Groetjes, Anna

Tuurlijk duim ik voor je!
En natuurlijk voor je amnnetje, moge hij snel weer beter zijn!!
Ze zeggen altijd niet geschoten altijd mis, en er is deze maand toch een keer geschoten! Echt laten we met zijn allen hopen op een schot in de roos!!!
Sterkte met wachten! En wees maar extra lief voor je mannetje, zodat hij je deze dienst dubbel en dik kan teruggeven!!!

Spannend hoor mama Iris! (graag gedaan hoor  Ik voel me gevleid)

Ik duim voor je..
En beterschap verder nog met je ventje.

Is het je eerste? Hoeveelste ronde zit je? Duurt nog lang dan he.. die wachtweeeeeeeeken hihiihi

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan