een heeeeeel vaag streepje....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb mijn NOD vanaf gister tussen as zaterdag. Ik weet niet exact wanneer mijn eisprong is geweest. Nu heb ik maandag negatief getest, heel duidelijk. Nu heb ik gister avond weer getest. Hierbij verscheen echt een mini mini mini streepje op de plek van de T (test van matcare) Als ik de testen bij elkaar hou dan zie je dus wel een verschil. Mijn vriend heeft het ook gezien, maar dacht dat het misschien de lijn was die er al in zit waar eventueel de vloeistof van 'zwanger' moet verschijnen. (hoop dat jullie dit snappen??) Wat denken jullie? Iemand hier ervaring mee??

Tevens staat bij de testen van Matcare geen mogelijkheid bij wat een vaag streepje zou kunnen betekenen. Help??

Liefs Fleur

ze zeggen dat een streepje een streepje is en dat het dan zou betekenen dat je zwanger bent.
ik hoop het voor je!!!
succes!!!

Hoi Fleur,

ik ben het helemaal met jajo eens, een streep is een streep...
dat dacht ik tenminste ook de laatste keer. maar helaas niet zwanger..
ik en ook mijn man zagen echt heel dun tweede streep. raar he!
verbeelde het me echt niet!
dus ik wil je niet ontmoedigen hoor!!! hopenlijk ben je zwanger!!!

als jou was zou ik over een paar dagen nog eens een test doen.
zodat je ook meer hcg hebt.

Succes! en hoop dat je een duidelijke tweede streep zult zien!!!

Liefs, Bianca

Bedankt voor jullie reactie! Nou hee, dan hoop ik toch wel een beetje hoop dat het raak kan zijn! Als ik de twee testen bij elkaar hou, dan is de ene echt spierwit (aan de kant zwanger) en de ander is heel vaag gekleurd, maar dan ook heel vaag. Mijn vriend ziet het ook, dus het is niet zo dat ik me het verbeeld en dat ik he wil zien... maar het kan ook beide kanten opgaan natuurlijk.. heb ook twee keer getest eind van de dag/begin van de avond. Misschien dat ik het maar eens met ochtendurine moet doen..... in iergeval bedankt!

Liefs Fleur

hoi hoi
heb precies hetzelfde als jou,heb gisteren ook een test gedaan en moet ook pas zaterdag ongesteld worden.ook mijn test gaf een heel erg klein vaag streepje aan.dacht ook al dat ik me het verbeelde maar mijn man heeft hem ook gezien en die zegt ook er zit wel iest maar duidelijk is het niet.je kunt het eigenlijk goed zien als je hem voor het raam houd.beetje stom natuurlijk om al eerder te testen terwijl je nog niet overtijd bent maar ja de nieuwschierigheid wint het vaak van het verstand he.nou meid hopen dat we alletwee zwanger zijn.
liefs sil

Hoi Sillypilly,
Spannend he? Ik hoop zo dat het voor ons beide raak is! alleen is mijn hoop een beetje vervlogen. Voordat ik gisteravond naar bed ging heb ik nogmaals getest. Wilde het eigenlijk vanochtend doen met ochtendurine, maar kon me ook niet meer bedwingen! Helaas zagen we toen weer niets...... nu durf ik dus echt niet meer te testen, maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Ben vandaag wel ineens misselijk, heb ik nog niet echt eerder gehad. Ook last van mijn buik en veel afscheiding. Ik denk dat ik nog een keer test zondag en anders door naar de volgende ronde! Ik duim voor je hoor! Laat je het nog even weten hoe het verder gaat??

Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Heb zelf ook de test van Matcare gehad en deze zijn echt ontzettend gevoelig hoor, zelf ook een licht streepje gehad en gewoon zwanger hoor, 5 dagen later nog een keer voor de zekerheid met ochtendurine en duidelijke streep hoor! Tip: als je de test met cassette hebt met een pipetje, dan even het bakje met urine iets laten afkoelen (1 minuutje of zo), dan werkt de test beter schijnt het. Dus zwanger denk ik hoor, vast gefeliciteerd!

groetjes,
xx Roos xx
 PS reden dat ik weer eens op dit forum zit is omdat dit véél gezelliger is dan op het juli forum, hier vindt je echt steun aan elkaar en krijg je tips.

Hoi Roos,
Dank je voor je reactie! Maar hoe zou het dan kunnen dat ik gister heel laat (bijna nacht) negatief teste? Het zou toch elke keer duidelijker moeten worden?
Kan ik nog hoop hebben??

Liefs Fleur

ps. ik neem aan uit je tekst dat je zwanger bent? Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan