een heeeel licht streepje....

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik zit te sheeken op de stoel.
heb net toch ff getest!!!!
ik heb vandaag mijn NOD!!!!
voor mijn gevoel kan mijn ongi elk moment komen....
maar mijn gevoel zei dat ik moet testen...heb dat dus net gedaan...
maar nu staat er dus een heeeeel licht streepje....(na  1 min.  zoals op de bijsluiter beschreven staat!!!!)

maar ik kan het niet geloven,denk zelf ook niet dat het zo is,maar waarom dan dat streepje????

zal zo ff mijn vriend bellen,die zei vanmorgen nog test dan ff....

xxxtam80 (ronde 12)

Hé meid,

Volgens mij schreef jij eerder vandaag al dat jou temp niet gezakt was - ik was dus ook niet zo verbaasd jouw berichtje te zien! Ik denk dat de kans erg groot is meis.... Volgens mij ben je zwanger! En als je twijfelt, test dan nog eens!
Ik blijf nog even voor je doorduimen hoor, maar ik durf voor jou wel blij te zijn!!!

Liefs Tess                

Hoi meid,.........

Gefeliciteerd!!!!!!!! Ook voor jou geld natuurlijk licht streepje of niet, je bent zwanger.
En natuurlijk hou je het ongeloof, maar je krijgt ook wel de tijd om eraan te wennen hoor.
En als je het zeker wilt weten doe je over een week de test nog eens en dan zie je hem echt wel steeds duidelijker verschijnen hoor!

Dus,.........ga er van genieten,.... en vier het met je vriend!!

groetjes van Fiene,...

HiHi...

nou ik durf zelf nog niet te hoopen hoor....
maar ga morgen gewoon nog ff testen!!!!

heb net mijn vriend gebeld(zat ie nog in de kantine bij zijn collegas)
maar is toen ff naar buiten gelopen,en hij helemaal lachen,dat ik het niet geloven wou,je bent altijd zon ongeloovige tomas,zei die HiHi!!!!!
maar hij zei ook al dan testen we morgen gewoon nog een keer!!!!

we wachten af....

Spannend!!!! Maar ik had vorige week ook een heel licht streepje de 1e dag. Later werd het een dikke streep. Ik denk dat ik je mag feliciteren, dus bij deze.
Groetjes Kaly

nou meisie

Ik ga je gewoon heel stiekem feliciteren.
Doe voor de zeker heid nog een test.
Geniet er van. En geloven komt zeker nog wel.

veel liefs berna

Hoi

Ook ik heb een heeeeellllll licht streepje. Morgenochtend voor de zekerheid nog maar een keertje testen. Ik zou uitgerekend zijn op 3 maart.

Wanneer ben jij uitgerekend dan??????

SABINE

hey meid ook ik feliciteer je hoor
een lichte streep is toch een streep
van harte en geniet er maar lekker van he
dikke knuf tamaar

Terug
Bovenaan