een heel licht streepje, maar zichtbaar.......................................

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nu ben ik helemaal gespannen, ik ongeduldig als ik ben heb al een test gedaan, dinsdag is pas mijn NOD, had ik vanmorgen werkelijk een licht streepje, wel heel licht, maar toch wel te zien zeg maar, dus ik zou het denken.................zo spannend, straks test halen en morgen nog maar een keer, maar ik denk het haast wel toch???

Liefs Brenda

hoi brenda,

nou ik geloof dat het raak is hoor!!!
wauw wat gaaf joh...
ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap.
alles was nog nieuw wist nergens vanaf was voor hhet eerst dat ik zo'n test deed.na de test had ik een heel licht vaag streepje.....wist ik veel wat het betekende!!!
dus ik wist nog steeds niet of ik wel of niet zwanger was, stond toen nergens in de test dat een heel licht streepje ook zwanger is.
ik heb toen echt een vermogen aan testen uitgegeven.
heb alle merken geprobeerd toen als laatste had ik clear blue en dat was de enige test waar toen in de bijsluiter stond een licht streepje betekent ook zwanger.
en nu is mijn dochtertje alweer 3 en een half!!!
sjonge wat was ik toen onzeker zeg!!
maarja je weet wat ze zeggen....een streepje is een streepje!!!

gefeliciteerd

groetjes bri

Hoi Bren,

Wat GAAF jóh....................kan me voorstellen dat je gauw weer gaat testen............spannend hoor..............

Maar toch, een streepje is een streepje!!!!!!! Dus ik feliciteer je al heel voorzichtig!

YYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!

van harte gefeliciteerd , geloof het maar een streep komt alleen als het hormoon aanwezig is

hoi bren

hartstikke spannend!! ik hoop dat het raak is!!

liefs janine

Hoi Brenda,

Ja hoor! Vaag streepje is ook zwanger! Staat op de verpakking. Kan me voorstellen dat je het niet kunt geloven. Zeker omdat het nog niet je NOD is. Heb van onze zoon ook 3 dagen voor NOD getest, en positief. Vond het ook onwerkelijk en heb er toen nog 2 testen tegenaan gegooid. Dus doe die test gerust nog een keer! Dan weet je het zeker.
Maar ik feliciteer je alvast! Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

He die Brenda,

Ook ik had een erg vaag streepje bij zwangerschap nummer 1, maar eerlijk is eerlijk, streep is streep en zwanger is zwanger!!!

Suc6 met de komende testen, maar die zullen alleen maar duidelijker worden.

Liefs, Clau

Nou Breda, je hebt toch echt een streepje ondanks dat je te vroeg hebt getest.
Dus ik zou zeggen: GEFELICITEERD!

Een hele fijne zwangerschap!!!!

Groetjes T.

Terug
Bovenaan