Een heel licht streepje...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit  een paar dagen voor mijn NOD, maar ik heb al anderhalve week zwangerschapsverschijnselen.
Dus ik dacht vanmorgen, testen maar!
En er verscheen na 10 min. een heel licht streepje. (Ik gebruik de testen van matcare).
Ik heb nog eens op de website gekeken en daar stond dat je alleen een licht streepje krijgt als je zwanger bent.
Maar wat denken jullie?
Wij willen wel blij zijn, maar durven ook niet goed.

Gr. van Pam

Wat ik altijd hoor....een streepje is een streepje!!!
Misschien nog een test er achteraan gooien?

Spannend!!! Ik duim voor je!

Hoi Pam,

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij zijn de zwangerschapstesten van matcare niet betrouwbaar... maar misschien weten anderen dat beter... Ik riep ook altijd een streepje is een streepje, maar er is een merk waarbij een streepje niet veel zegt.

Je kunt voor de zekerheid een test bij de drogist halen, maar niet alle testen kun je voor je nod doen. Suc6!

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!

Liefs Lientje

Hee Pam!

Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij met matcare. Twee dagen geleden getest en na een tijdje ook een heel licht streepje.. Ik durfde er niet veel van te verwachten, maar vandaag is mijn NOD en zullen we het weten. Normaal wordt ik het altijd al ' s ochtends vroeg, maar nu nog niks aan de hand... Heb af en toe een raar gevoel in mijn buik, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn!!!
(wat ik wel weet over de testen, is dat deze testen ook gebruikt worden door moeders voor moeders)
Wat je mischien nog  kan doen  is een ander testje halen...

Ik laat je zsm weten of het streepje bij mij   klopte (of niet)

Liefs, Mar  

jaaaah   het ik zoo denk ik hor ik had het ook met mijn eerste heel erg licht dat ik het aan iedereen moest laten zien om het zelf te geloven   maar ik denk het wel hoor ........groetjes daan

Een paar dagen geleden heb ik een stukje geplaatst over een test die na een halve dag opeens positief is geworden, en ik had zo iets van huh hoe kan dat nou.... heb een mail gestuurd naar prodictor en die zeiden dat een 2e streepje niet kan komen als er geen hormonen zijn, maar ik moest toch een nieuwe test doen omdat het al zo lang had gelegen en die heb ik gedaan de volgende dag en die was wel positief, dus het is moeilijk te zeggen denk ik...

Gewoon nog een keer testen....

Succes en we duimen voor je.

Ten eerste, ontzettend bedankt voor jullie reacties.
Ik heb besloten om morgenvroeg maar weer een test te doen. Daar zit het meeste HcG in (als ik het tenminste heb).
Bij de mat care testen moet je 3 minuten wachten en dan moet je de test aflezen.
Ik zat natuurlijk nog steeds op de wc. Dat licht is natuurlijk helemaal niks, dus ik zag in eerste instantie ook geen streepje.
Ik ben toen naar de keuken gelopen en wou de test eigenlijk weggooien. Toch nog even gekeken onder een goede lamp en zag toen een licht streepje. Dus dit is binnen 10 minuten.
Nu met dag licht is het streepje beter te zien. Het is niet zoals het hoort te zijn, maar hij is wel duidelijk aanwezig.
Als het blijkt dat ik inderdaad niet zwanger ben, dan vind ik dit knap asociaal van Mat care. Zo iets kan je dan toch niet maken.
Ik heb een onregelmatige cyclus, dus wanneer ik precies mijn Nod heb, weet ik niet. Maar het zal ongeveer maandag zijn.
Maar meiden, in ieder geval bedankt en ik hou jullie op de hoogte.
En het ergste is, ik ben morgen jarig. Het mooiste kado zou toch wel...zijn!!!!!

Gr. van Pam

Hallo

Ik heb zelf ook eens de testen van Matcare gebruikt.
Ik was toen 5 dagen overtijd.
In eerste instantie leek het negatief te zijn, maar na 10 minuten verscheen er een licht streepje.
Mijn gedachte was ook, als er een streepje komt, dan is er hormoon aanwezig maar dat  hoeft dus niet in alle gevallen zo te zijn!!
Ik ben na mijn huisarts geweest en die vertelde dat er ook een licht streepje komt te staan als de test aan het opdrogen is.
Dus in dat geval ben je niet zwanger.
In de gebruiksaanwijzing staat altijd wanneer de test niet meer betrouwbaar is, vertrouw je het niet dan moet je een andere test gaan doen.
Ik was overigens niet zwanger en werd een dag later ongesteld.

Groetjes Sarah

Terug
Bovenaan