een heel vaag streepje....

hallo allemaal,

ik zit hier nog na te bibberen op mn stoel
heb net een test gedaan en er kwam een heel vaag streepje naast de teststreep te staan. en ze zeggen.... streep is streep. maar toch...
ik kan het nog niet geloven na alle ellende van februarie en maart.
ergste is nog, mn man is niet thuis, dus ik kan geen bevestiging vragen.
en ik ga zo de nachdienst in. beetje stom moment om te testen eigenlijk. maar ik zat zo in de zenuwen, want ik had gewoon het gevoel dat ik zwanger zou zijn. ook al voel ik lichamelijk niets.
en dat had ik toen ik zwanger was int voorjaar niet. toen had ik er niet zo'n goed gevoel over. gek he.
meiden ik kan blijven typpen, ik voel me echt hotel de botel

over 2 dagen doe ik nog maar een test... en dan horen jullie van me

kus ... en allemaal succes

Wauw! Gefeliciteerd! Inderdaad, een streepje is een streepje!

Van onze dochter heb ik alleen maar een vaag streepje gehad op de test en toch ligt dat lieve monstertje nu om haar papa te roepen ;-)

Lekker over een paar dagen nog een keer testen met je man erbij en dan samen genieten van een dubbele streep!!!

Sterkte met werken, dat zal wel lastig worden zo...

Kaskes

Hoi...

Van Harte Gefeliciteerd!!

Geloof me....een vaag streepje is een streepje.Dus echt wel zwanger!!!

Ik had bij mijn zoontje 2,5 jaar geleden een heel vaag streepje dat ik het gewoon niet wilde geloven.Maar het was toch echt zo.  

Doe  er gewoon over een aantal daagjes nog een en geloof me....er zal weer een streepje staan.

Geniet ervan!!!

Groetjes Alice

Hoi Elisabeth,

inderdaad; zwanger!!! Van harte gefeliciteerd! Je zal zien dat over een paar dagen de streep echt wat duidelijker is. (De fabrikanten van zwangerschapstest verdienen goed geld aan ons vrouwen die minstens 2 tests nodig hebben om te geloven dat we zwanger zijn, hihi.) Wel balen dat je nu in de nachtdienst zit. Ik weet nog dat ik bij m'n eerste zwangerschap vlak voor m'n avonddienst testte. Kon het ook niet geloven (had er ruim 2 jaar op gewacht) en heb op m'n werk een heleboel keer heel zachtjes tegen mezelf gezegd: "Ik ben zwanger!" Liep bijna te huppelen over de gang.
Wanneer kan je het aan je man vertellen?

Groetjes,
Margrethe

ha,

nou, zondag opnieuw getest met een kruidvat test en... een vette streep. net de verloskundige gebeld, en die belt zo terug voor een afspraak.
dus nu gaat het echt beginnen.
blijft wel even spannend tot de echo. vorige keer namelijk de miskraam bij de echo ontdekt. mag nu gelukkig al eerder komen voor een echo.

Terug
Bovenaan