Een hele dag door kleine ongelukjes (plas) in de onderbroek

Mijn tweeling is sinds hun 3e jaar in 1 week tijd zindelijk geworden. Eigenlijk meteen overdag en 's-nachts.   Alleen mijn zoontje (tweeling is jongetje en meisje) heeft eigenlijk elke dag kleine ongelukjes in zijn onderbroek. Steeds een beetje plas. Dus hij lekt een beetje of iets dergelijks.   Maar wat ik nog het ergste vind is dat het zo verschrikkelijk stinkt.   Ik ruik meteen of zijn onderbroekje weer een beetje nat is.
Ondertussen weet ik ook niet meer wat ik er mee moet.   We hebben al een keer zijn urine laten testen bij de huisarts maar daar kwam niets uit.
Herkent iemand dit verhaal??     Ik wordt namelijk een beetje gek van het wassen van 4 onderbroeken en 3 gewone broeken op 1 dag.
 
hallo,

ik heb er zelf nog geen ervaring mee de ousdste van mij is net twee.

misschien dat je een maandverbandje/inlegkruisje in zijn onderbroek kan doen. dat kan misschien schelen in de was.

groetjes henny
 
hoi hoi,

Mijn dochter is nu een jaar zindelijk ongeveer en nu nog steeds heeft ze dat ook weleens. Volgens mij is ze dan nét te laat om naar de wc te gaan maar kan ze het verder wel ophouden.Ik geef er verder niet teveel aandacht aan en zeg wel dat ze eerder naar de wc moet gaan... Enne blijven wassen hihi tja daar zijn we dan weer moeders voor hihi

Nou succes!

Groetjes, Wendy mv donna 3,5 en mika 1,5
 
hoi,

het lekken in de onderbroek is ook bij mijn dochterje van 2, 5 heel herkenbaar. Hij wacht dan waarschijnlijk te lang met plassen en lekt dan wat plas. ik heb ook een aantal weken veel gewassen.
het duurt trouwesn gemiddeld een paard maanden voordat kinderen helemaal zindelijk zijn en dan nog gaat het op en neer als ze ziek zijn of spanneden dagen hebben.