Een hele dag op pad met de kleine..

In december is het dan zover.. Dan start ECHT ons burgerlijk leventje, want wij gaan trouwen!! Erg veel zin in en hartstikke gaaf dat we ons klein wondertje die bijzondere dag bij ons hebben.
Toch levert het nu al wel wat stress op voor mij. Wat moet ik allemaal meenemen voor de kleine, naast natuurlijk de nodige luiers en melk! Thuis zit hij regelmatig in de wipstoel op het speelkleed met van die bogen met beestje of in de box met speeltjes en zo'n mobiel etc. Niet dat hij bewust speelt maar hij kijkt er graag naar en probeert toch eea te pakken enzo. Hoe moet dat dan straks in het stadhuis, de kerk, het restaurant.. Ik kan hem niet de hele dag in de kinderwagen laten liggen of op schoot nemen.
Tips?

Gr Claudia

hoi
eerste ff dit gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
ik zit in een soort zelfde siruatie mijn broer gaat trouwen en ik vind het leuk om julian ook mee te nemen en mijn broer woont nogal ver weg dus oppas heeft ook geen zin moeten die ook dat hele end rijden om hem op te halen dus ja...............
ik neem gewoon een speel kleed mee voor julian kinderwagen en ik heb ook een slaaptentje voor als het nu zo ver is dat hij niet meer in de kinderwagenbak kan liggen want hij groeit snel en de bruiloft is pas volgend jaar............tuurlijk is het voor mij anders dan voor jou want jij staat met je witte jurk en ik ............ik probeer er netjes uit tezien hahahah maar ik zorg dat oma enzo in de buurt is dus hoef je ook niet zelf altijd zo goed op te letten en ja overdag is wel te doen maar ja de avond daar heb ik ook nog niet zo over nagedacht ik hoop dat hij vanzelf in slaap valt en anders ja is hij volgende dag een beetje moe huilerig enzo ja moet ik er dan maar voor over hebben toch
suc 6

Hey Claudia...
leuk dat jullie gaan trouwen en het is heel speciaal dat je kleintje er bij is.
Wij zijn in oktober getrouwd toen Jari 7 weken was(wel in het klein en besloten)

Ik zou je de tip geven om stress te voorkomen om  iemand die je  goed vertrouwd de hele dag  met je kleintje in de weer te laten zijn. Die de flesjes geeft.....knuffelt en speelt enz. want  dan kan  jij die dag alleen maar genieten van wat er allemaal gebeurt. Het gaat allemaal ook snel voorbij dus het is ook belangrijk om te genieten. Ik zou ook gewoon de vertrouwde spulletjes voor hem meenemen zodat hij zich ook lekker voelt.  
denk er wel aan met zo'n kleintje erbij kan het altijd anders lopen dat je verwacht! ben er op voorbereid zodat het niet teleurstellend was.
Jari bij ons sliep lekker in de maxicosie maar werd tijdens de ceremonie wakker en begon te huilen en niemand kreeg hem stil. Bij mij was ie even stil maar daarna vond ie dat ook niet meer leuk. Spreek dan af met iemand dat ze naar buiten gaan  met hem,  want dat had ik niet gedaan enzo heb ik  minder  kunnen opletten tijdens de  ceremonie omdat toch je moedergevoel het niet leuk vind dat je kleintje huilt.
Groetjes Nessie mv Alissa en  Jari    

Ik laat sowieso de verzorging voor die dag over aan mijn moeder en zij moet er ook op toezien dat niet iedereen de kleine pakt en gek staat te doen boven de kinderwagen, zodat die dag voor hem zo rustig mogelijk verloopt.
Wel een goede tip dat ze dan  even naar buiten gaat  als hij echt niet stil te krijgen is. Tis echt een super lieve en rustige baby, maar je zal net zien dat hij die dag z ´n longetjes uit z ´n lijfje schreeuwt.. Ben benieuwd!

Hoi,

Goed idee om 1 persoon (je moeder) die dag over hem te laten waken.
We hebben zelf een kraamfeestje georganiseerd en dat was ook best druk, met muziek, spelende kinderen en iedereen die boven de kinderwagen hing. Maar ons meneertje sliep de hele tijd door! Ik had het niet verwacht, maar het liep allemaal hartstikke goed!
Misschien is een draagding (zo'n babybjorn) nog een idee?

Geniet van de dag!

Daisy

Claudia....Jari  is ook een lieve rustige baby en vooral als je gaat jakken dan slaapt hij of is stil, maar ja net dat belangijke uurtje begon hij te huilen!! spookjes....
En het is goed om je moeder alles te laten doen en ook te zorgen dat hij niet te veel prikkels krijgt en het te onrustig is boven hem!
Het zal zeker een mooie dag worden....spannend!
(geniet er echt van want het is zo om die dag)
Nessie

Proficiat!!!

Wat je kunt doen is dat iemand de kleine rond een bepaald tijdstip (na stadhuis/kerk)even komt ophalen en mee naar huis neemt. Kunnen jullie rustig eten etc.Even een paar uurtjes laten slapen thuis in eigen bedje, lekker rustig, en daarna weer terug.. Zodat de kleine het begin van het feest kan meemaken. Zo zou ik het denk ik gedaan hebben..

Tis maar een optie!

Esmé mv kay

Hoi,

Allereerst van harte met jullie voorgenomen huwelijk !!!!

Die tip van Esme is een hele  goede denk  ik..
Zo zou ik het tenminste doen denk ik , ( tja, het zal niet voorkomen want we zijn al 3,5 jaar getrouwd. hihi......)
Succes met de voorbereidingen..

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan