Een hele diepe zucht.....

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Helaas mijn NOD was 15 juli en ik ben 14 juli ongesteld geworden.... Diepe zucht.....
Wat baal ik daar toch iedere keer weer van he!

Ik zit nu in ronde 10 van ons eerste kindje en heb ik ronde 2 een miskraam gehad.
Ik kan dus zwanger worden dat is al iets, maar waarom moet het nu zolang duren!

Ik weet dat een vriendin van mij ook graag kinderen wil en waarschijnlijk ook gestart is met klussen, ben ik bang dat zij uiteindelijk eerder is, terwijl ik het haar van harte gun hoor!!!

Tja er zit niets anders op dan maar weer te gaan klussen en weeer wachten en wachten!!!!! Of iemand nog goeie tips?

Liefs Bo

Hoi Bo,

Helaas kan ik je geen tips geven.
Ik gun het je van harte,maar ik denk dat er niks anders op zit dan klussen,klussen,en nog eens klussen en wachten ,wachten en nog eens wachten...helaas.
Ik zit nu in ronde 3,en ben nu al redelijk ongeduldig maar ik denk dat je vanaf de dag dat je voor een kindje gaat het niet snel genoeg voor je kan gaan..
Mijn nod is volgens mij (als mijn cyclus normaal is) rond 7/8 augustus,we komen dan terug van vakantie,dus hoop natuurlijk dat het dan raak is..
Ik heb net even gekeken op babybrabbel.nl en een vruchtbaarheidskalender ingevuld,maar als je niet weet hoelang je cyclus gemiddeld is wordt dat ook wat moeilijker.Aangezien ik nu ook al vaker heb gelezen dat je vaker vruchtbaarder bent dan je denkt,klussen we maar gewoon als we zin hebben,denk dat dat trouwens ook het fijnste is en misschien op den duur het ook raak kan zijn...de tijd zal het uitwijzen...

Ik wens je veel suc-6 en klusplezier!

Kop op!! Ook voor jou zal het heus wel goed komen!!
Ik duim voor je!!

Liefs,Swinnie

Oh,trouwens nog vergeten,een goeie vriendin van mij is nu ook pas zwanger.
Natuurlijk gun je het iedereen en zeker een goeie vriendin,maar het is toch logisch dat je het jezelf ook gunt!!!!
Dan ben je toch zeker een beetje jaloers..mag toch!?
Maar dat is gezonde jaloezie..vind ik.

He Meid,

Die vervelende duiveltjes toch  vroeger nam je het gewoon voor lief omdat je wist dat het zo hoord. Maar nu                     nu dat je graag een kindje wilt hoop je dat het uitblijft. Het is logisch dat je ongeduldig bent en jaloers kan zijn op een ander en stiekum hoopt dat niemand eerder zwanger is dan jezelf. Dit heb ik ook maar dit komt ook omdat ik het zo graag wil en het me zelf ook gun en mijn mannetje ook. Nou meid kop op voor jou een nieuwe ronde dus nieuwe kansen en voor ons allemaal is vroeg of laat   vast een zwangerschap weggelegt.

Liefs Linda

He Bo,
Ik schud je de hand, bij mij zijn ze ook gekomen. K*T he!!!
Hoop dat we maar weer meer geluk hebben in de volgende ronde. We moeten maar goed springen naar de mensen die glitters strooien.
Erg he dat je weet/denkt te weten dat anderen ook bezig zijn en die dan misschien ook eerder zwanger zullen zijn. Je gunt het ze wel, maar je wilt zelf ook gewoon zo graag.
Veel sterkte meis!!!

Terug
Bovenaan