Een hele lichte streep op zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Dag Dames,

Even een vraag.

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, na 1 minuut kon ik de test aflezen en daarop kwam een duidelijke controle streep en een licht streepje voor de test. Hebben jullie dit ook weleens gehad? Ik ga donderdag weer testen, dan heb ik misschien meer zekerheid.

Ik hoop op reacties.

Gr.
Baby09

De eerste test die positief was, heb ik wel tien keer tegen het licht gehouden, zag ik nu wel of niet dat 2e streepje?? Ik werd er helemaal onrustig van (ik was al 10 dagen overtijd en had al 4 negatieve testen gehad), maar mijn man vond dat-ie ook te zien was, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag.

De dag erna (met een ander merk test) was streepje ook erg vaag, maar nu vond ik toch dat-ie duidelijker te zien was. En 2 dagen daarna, knalpositief, geen twijfel meer!

Dus een voorzichtig gefeliciteerd? Een streep is tenslotte een streep, maar ik ging er ook pas echt in geloven toen de streep duidelijker werd.

Veel succes!

Groetjes, Karin
(30+1 wkn van 2e)

Heej!

Vanuit mijn kant ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Een streep is een streep.

Voor de zekerheid zou je misschien een clear blue test kunnen halen, die zijn heel duidelijk en heel gevoelig voor het hormoon, dus zodra je zwanger bent staat dat er gelijk op!

Liefs Maaike

Meiden,

Bedankt voor jullie positieve reacties. Ik zie ook duidelijk een licht streepje staan, maar toch ga je aan jezelf twijfelen. Ik doe donderdag gewoon opnieuw een test. Ik laat het nog even weten.

Liefs,
Baby09

Terug
Bovenaan