een hele lichte streep......

A

Anoniem

Guest
Whaaaa, ik heb vanmorgen getest en er is een tweede streep!!!!!!!!!!!!!!! Hij is nog wel heel erg licht, maar wel zo duidelijk dat mijn vriend m ook zag. Ik ben helemaal hyper nu. Zó blij!!! Ik heb dinsdag ook getest, en toen was er nog geen streep, dus heb de testjes even vergeleken... Er is echt een duidelijk verschil te zien. Ik ga morgen opnieuw testen, wil even wat meer zekerheid voordat we helemaal uit ons dak gaan, maar heb nu wel weer goede hoop. Duimen jullie mee??

een steep is een streep toch!!!!
alvast gefeliciteerd!!

jaaaaa!!! ik denk dat ik je mag feliciteren!!! op naar het mei forum!!!

GEFELICITEERD! Test morgen niet maar overmorgen, dan is de kans groter dat je duidelijker positief test. In 2 dagen verdubbeld het hormoon, morgen heb je waarschijnlijk een even lichte/donkere test als vandaag.

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er lekker van!!!!!
Liefs Laura

hij staat er niet voor niks bij mij was ook heel erg licht vanmorgen nog een keer gedaan nog steeds licht maar wel wat duidelijker als gisteren ben ook niet ongesteld geworden terwijl ik dat altijd stipt ben ben dus toch zwanger het verkleurd niet voor niks maar vondt het zelf ook moeilijk te geloven

meid!!!! Ik ga heel hard duimen maar volgens mij is het niet meer nodig, een streep= een streep dus bij deze gefeliciteerd!!

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan