een hele stomme vraag: hemd en boxer voor mijn zoontje van 20 mnd.

Hai dames,

Ik heb effe een mega stomme vraag, maar ik zit erover te piekeren en ik weet het zelf echt niet! Wij hebben een dreumes, jongen, van 20 mnd. (en een baby, meisje, van 6 weken) en ik heb het nu echt gehad met rompertjes voor hem. Hij heeft maat 98/104 en ik dacht: ik ga echt jongensondergoed kopen. Ik heb het vanochtend gepast en vanaf vandeweek gaat hij een echt hemd en een boxer dragen (staat hem ontzettend stoer!), maar nu komt mijn (hele stomme) vraag: moet ik zijn hemd een beetje instoppen in zijn boxer, of gewoon over zijn boxer heen laten hangen en alleen dus instoppen in zijn gewone broek?

Ja, ik weet het een hele stomme vraag, maar ik zit er een beetje mee, dus wie helpt mij?

x Miranda

Ik moest eerlijk gezegd wel een klein beetje lachen om je vraag.
Ik denk dat je dat lekker zelf moet weten.
Zelf heb ik meiden, en het hemd van de oudste stop ik altijd in haar onderbroek.
Ik denk dat een hemd oa de functie heeft om geen koude rug/buik te krijgen en zo werkt dat bij mij het beste.
Sil

Hihi, wat een grappige vraag. Ik heb mijn oudste zoontje toen ie maat 92 had ook overgedaan op gewoon ondergoed. En idd hij heeft ook wat boxers en dat staat zeker ERG STOER!!
Maar ik doe zijn hemdje altijd in zijn onderbroek, maar als jij het liever in zijn (spijker) broekje doet kan dat ook.. Moet je denk ik helemaal zelf weten!!
Gr. Anne-Marie

hai dames,

thanx voor jullie antwoord. Ja, ik zei het toch al in het onderwerp dat het een vreselijke stomme vraag is!!!! Ik moet er zelf ook wel om lachen. Mijn gevoel zei ook al dat ik het in moest stoppen, maar wilde gewoon even weten wat andere mama ´s doen, ik wil mijn stoere ventje niet voor schut laten lopen natuurlijk!

x miranda

Ik ben voor mijn oudste zoontje ook bij maat 98/104 begonnen met ondergoed, van die stoere boxershorts van de hema. Staat idd erg leuk. Maar hou er rekening mee dat als je kind zindelijk is en geen luier meer draagt hij die boxer een stuk minder goed vult. Als je zoontje een beetje smal is bij de heupen en de billen zijn die boxers zonder luier niet zo handig. Dan zijn slips weer handiger. Dus kleine tip, koop niet teveel van die boxers.

Terug
Bovenaan