een iets intiemer topic

A

Anoniem

Guest
hahaha wat ik mij nou afvroeg wie bij jullie stelletjes nou het vaakst zin in seks heeft! ( cliche man altijd meer of toch de vrouw) Bij ons is het toch altijd dat mijn vriend meer zin er aan heeft! die kan bij wijze van wel elke dag!   bij mij is het toch wel minder! moet wel toegeven dat sinds we bezig zijn voor een kindje ik ook wel meer zin heb!! kus kus

Haha!
Wat een interesse! heb er eens even over nagedacht en kan je niet echt zeggen dat ik t ben of hij. Een paar jaar geleden was ik t, maar dacht toen dat t kwam dat ik jonger ben dan hij en ik misschien hoger libido had, maar laatste jaren gaat t eigenlijk geleidelijk op.. best leuk om er eens over na te denken!
ben ook benieuwd nr de andere forum-ladies!
x ZuuS

Ja, dat wisselt bij ons. De ene keer mijn vriend en de andere keer mijn vriend, verloopt een beetje in fases.

Bij ons wisselt dat ook.
Alleen heb ik soms periodes dat ik elke dag wel wil en dat heeft hij weer niet zo.

Liefs, Nadine.

Nou eh...bij ons ben ik het,die er meer zin in heeft,en dit komt niet omdat we nu voor een kindje gaan.
Ik heb altijd al meer zin in genegenheid gehad,mijn vriend is ook niet echt een knuffellaar of een kusser(dit mis ik wel vaker)
Misschien dat ik daardoor ook meer zin heb om te klussen..dan hebben we wel lichamelijk contact...pff(klinkt sjiek)
Maar zoals ik al gisteren schreef ons klussen staat nu wel op een heeel laag pitje...het wordt weer tijd!!(hoe krijg ik hem zover??)

Liefs,Swinnie

Ja, ik heb dat met vlagen dat ik veel zin heb en dan weer niet. Volgens mij kan ik mijn man altijd wel wakker maken voor sex, hij heeft altijd wel zin. maar niet echt opdringerig of zo hij kijkt altijd of ik in de mood ben zeg maar.

Hoi Coortje

Bij ons was het eerst zo dat hij het meeste wilde (elke dag wel!! )

Maar sinds ik met de pil gestopt ben en we voor een kindje gaan ben ik helemaal los, zo erg zelf dat hij het af en toe niet kan bij houden haha! (maar ik hoor hem ook niet klagen hoor )

Maar even tussen haakjes, als ik eerder had geweten dat het zo zou veranderen na het stoppen met de pil dan was ik al veel eerder gestopt!

Liefs Jessy

jessy, je hebt helemaal gelijk, ik herken dat!

groetjes
talke

Terug
Bovenaan