een innesteling, zo snel??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wat leuk om hier weer eens te zijn maar misschien is het wel onzin dat ik hier weer ben...
ik heb 2e kerstdag (woensdag) onveilig gevreeen, die vrijdag mijn eisprong gehad en die zondagavond zat er ineens wat bloed aan een wc papiertje....roze,maar wel echt dat je zegt, ik ben wat verloren.
af en toe heb ik van die scheutpijnen in mijn borst, lijkt op de toeschietreflex.
wat moet ik hier nou toch van denken?

iemand ervaring met zo snel bloedverlies of moet ik me er niks bij verbeelden?

Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent. Misschien toch even een testje halen. Hopelijk met positief resultaat!

twee dagen nadat we sex hadden gehad, begonnen de klachten al op te spelen zoals misselijk, pijnlijke borsten.... nu ben ik 21 weken zwanger! \
Helaas zit er niks anders op dan wachten!

Hoi LV28.. het zou natuurlijk zomaar kunnen, je weet het nooit.. maar ik zag dat je op het zwanger worden forum had geschreven dat je de 17e ongesteld moet worden.. maar je hebt 28 december je ei gehad? Dan zit er zo'n 20 dagen tussen je ei en nod, misschien vergis ik me, maar dat lijkt me wel wat lang? Zou je dan niet al wat eerder je ongi moeten hebben? Wel spannend in ieder geval voor je..! Als de ongi uitblijft toch maar een testje doen zou ik zeggen..

@Faytje12

hoi!
mijn vorige menstruatie startte 15 dec, en idd de 28e mijn eisprong, meestal duurt het een maand plus een paar dagen voordat het weer zover is.
ik heb het nog nooit zo berekend maar duurt idd lang, mijn cyclus duurt gewoon wat langer. ik moet dus ook langer wachten met testen :-(

Bedoelde eigenlijk niet echt dat je hele cyclus lang duurt (lange cyclus weet ik alles van ;-)). Maar de tijd tussen je ei en ongi is meestal ongeveer 14 dagen, 20 dagen zou wel heel lang zijn.. misschien dat je nod dus wel eerder is dan je denkt :)

tussen de laatste dag en de eisprong zit wel 14 dagen...maar ja, was ik nu even minder alert op;-)
heb net uitgerekend dat ik over een dag of 4 kan testen:) en ik altijd maar wachten en wachten met testen....

Terug
Bovenaan