een innesteling, zo snel??

Hallo dames,

Wat leuk om hier weer eens te zijn maar misschien is het wel onzin dat ik hier weer ben...
ik heb 2e kerstdag (woensdag) onveilig gevreeen, die vrijdag mijn eisprong gehad en die zondagavond zat er ineens wat bloed aan een wc papiertje....roze,maar wel echt dat je zegt, ik ben wat verloren.
af en toe heb ik van die scheutpijnen in mijn borst, lijkt op de toeschietreflex.
wat moet ik hier nou toch van denken?

iemand ervaring met zo snel bloedverlies of moet ik me er niks bij verbeelden?
 
Het lijkt mij erg snel voor een innesteling, maar er zijn altijd uitzonderingen op 'de regel'.
Misschien was je eisprong toch eerder dan vrijdag?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf ook wel eens zomaar wat lichtroze had bij het afvegen en dat ik ook regelmatig tijdens een cyclus last van mijn boobies had. Wanneer is je NOD?

Liefs Daisy
 
Oh, dat lichtroze had ik trouwens ook een dag of twee na mijn eisprong, dus ik ging er altijd vanuit dat het daar van was.

Ik hoop niet dat ik hiermee al je hoop de grond in heb geboord voor deze ronde... Het kan natuurlijk altijd og positief uitpakken, al denk ik niet dat deze signalen daar mee te maken hebben...
 
haha, nou je hebt mijn hoop niet de grond ingeboord hoor! ik heb 3 spruiten rondlopen en deze zou echt als een verrassing komen. wel een hele leuke verrassing natuurlijk maar we zijn nog niet echt klaar voor een 4e....
ik zou de 17e weer ongesteld moeten worden dus een beetje spannend is het nog wel.
mijn eisprong voel ik altijd wel heel goed dus die moet echt vrijdag geweest zijn. ik heb alleen nog nooit eerder bloed verloren.het eerste wat ik dacht was: zwanger! en dan die steken in mijn bil en borst de dagen erna, tja....dan ga je denken he?....
 
Joh, wie weet! Spannend, hoor! Ik had juist toen ik zwanger was echt nergens last van en alle cycli daarvoor voelde ik ongeveer alles! Zo zie je maar weer hoe verschillend al onze lichamen zijn.

Succes met wachten! Hoe lang je cyclus ook is, je kunt 14 dagen na je eisprong betrouwbaar testen, hè?
 
dat was ik me ook alaf gaan vragen ja, omdat er bij mij kennelijk 20 dagen zitten tussen ovulatie en menstruatie heb ik tot nu toe altijd gewacht tot ik zeker weten over tijd was maar ik denk nu ook dat het misschien wel helemaal niet nodig is....nou nog maar een dag of 4 wachten, dat scheelt weer!
 
Ja precies! Na je eisprong heeft je lichaam 14 dagen nodig om voldoende hcg aan te maken na de bevruchting. Bij sommige meiden duurt. Ht iets langer, maar als stelregel kun je 14 dagen aanhouden. Er zijn tenslotte ook zat meiden die al met 12 dagen positief testen!
 
Terug
Bovenaan