een jaar bezig

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik ben nu een jaar bezig om zwanger te worden en heb ook al een aantal onderzoeken gehad zoals sperma van me vriend binnewaartse echo en hsg onderzoek wie heeft dit nog meer en is ook al lang bezig voeg me dan toe op msn melanie_x200@hotmail.com en dan kunnen we erover praten groetjes melanie

Ik ben nu bijna 2,5 jaar bezig.
De MSN heb ik bijna nooit aanstaan, maar je kan me altijd mailen als je eens rustig wilt praten over vanalles.
Ik mail nog met iemand die ook al lang bezig is en over de mail leer je elkaar toch wat persoonlijker kennen dan op een forum.

Dus als je wilt kan je me altijd mailen: deedee73@live.nl

Hallo;

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Marie, ben 25 jaar  en ben al 6 1/2 jaar samen met mijn vriend! We zijn nu precies een jaar bezig om zwanger te worden! We zijn gisteren naar de doketr geweest en nu hebben we een afspraak in het ziekenhuis waar we dan samen heen moeten! Wel spannend allemaal en erg frusterernd ook! Ik ben er ook erg mee bezig!  Wil heel graag met mensen in contact komen die dit nu ook doormaken, bij mij weten een paar mensen dat we hier mee bezig zijn zoals mijn moeder, een goede vriendin en mijn zus! Daar kan ik ook wel mee praten maar is toch anders heb ook een vriendin die nu het zelfde mee maakt en dat is toch wel fijn om er samen over te hebben zei begrijpt je echt! Ik ben nog een beetje aan het uizoeken hoe deze site werkt! Ik hoop dat mensen er wat aan hebben, praat er over zou ik zeggen!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan