een jaar geleden....

Wellicht ietws te vroeg deze topic, zag em bij de buren (februari) en toch bijzonder om even terug te denken aan een jaar geleden...

Wij begonnen nu precies een jaar geleden aan onze iui,  een kleine 3 weken later hadden we de inseminatie en was onze kleine Jasper een feit...

Na 4 jaar hormonen, ziekenhuis en 4 miskramen had ik meteen een  goed gevoel. Op weg naar Leiderdorp, waar de iui plaatsvond zagen we  een ooievaar op een lantaarnpaal boven de N11. Ik voelde mijn eisprong heel duidelijk, ook iets wat ik anders nooit had. Ondanks de angst voor weer een teleurstelling en verdriet voelde ik het toch kriebelen en nu ligt  mijn lieve, mooie, bolle, dappere baby naast me in de wieg te slapen, wat een geluk!!!!!!!

Ik ben 3 jaar geleden eens op een paranormaalbeurs geweest waar ik een reading heb laten doen. Ik ben vrij nuchter, maar ook erg nieuwsgierig...
De mevrouw begon meteen over mijn miskraam, toen 3 weken geleden en ze vertelde dat er meer zouden volgen, dat het tijd ndog had, maar dat we een baby zouden krijgen, in februari,  het zou te vroeg geboren worden, maar wel gezond zijn  en een meisje zijn...
Op 1 ding na is alles wat ze zei uitgekomen, Jasper is toch echt een jongen, maar wel 3 weken  te vroeg geboren, in februari, na nog 3 miskramen. Ik heb haar alleen een hand gegeven en mijn naam verteld, verder helemaal niks.
Bijzonder he??!!

lfs Dana  

Raar he, dat het alweer bijna een jaar geleden is dat we positief testten. Wat vliegt de tijd toch!

Ik weet nog zo goed dat ik de test deed in de volle veronderstelling dat ik toch niet zwanger zou zijn. We zaten tenslotte pas in ronde 2 en bij Max duurde het ook allemaal wat langer.

Inmiddels is Tom alweer bijna 3 maanden oud en a.s. maandag moet ik weer gaan werken. Ondanks het feit dat het soms flink aanpoten is met 2 kleine koters, blijft het genieten!

Terug
Bovenaan