Een jaar geleden....

Ongelofelijk dames, het is al (bijna) een jaar geleden dat wij zwanger zijn geraakt!!! Het duurt nog maar even voordat er een Mamaclub april 2011 is! Maart 2011 zie ik al staan.. Ongelofelijk.

Het is zo ontzettend snel gegaan dat ik het bijna niet kan bevatten. Mama van Anouk geworden op 1 april, getrouwd in december en verhuisd in april.. Een jaar met veel actie wat omgevlogen is.
Ons leven is totaal veranderd, zeer ten goede! En wie weet wordt volgend jaar nummer twee gemaakt... :)

Groetjes Tam

Inderdaad. Over 2 weken was Roosmarijn er net als een heel klein wurmpje in mijn buik. En niet lang daarna begon het lopen naar de wc na het eten. Blèh. Maar als ik zie wat hier nu lekker naast me ligt te slapen (boven is het nu echt te warm) dan was het het meer dan waard.
Toch moet ik nog heel even niet aan een tweede denken, al hebben we het er nu al wel vaak over hoe het zou zijn als er nog een tweede is.

Nog zo'n wondertje als ons meiske lijkt me wel heel erg bijzonder.

Liefs,

Hoi Esther hier een kort berichtje we zitten in reuver (lommerbergen) onde Venlo en hebben vanmorgen flinke onweer gehad maar het is er leuk en de kiss vermaken zich prima

Groetjes Loes

Waar woon jij?

Vandaag is de conceptiedag van Joost!!! (en ook nog de verjaardag van mijn oudste zoon) Dus het is vandaag echt precies een jaar geleden voor mij. Al gaan ze natuurlijk uit van de laatste menstruatie, dat was bij mij 28 juni.

Ik zou het best nog wel over willen doen (behalve de ziekenhuis periode) Dit is ons allerlaatste kindje, dus denk wel eens met heimwee terug naar de zwangerschapstijd.

hoi hoi!

k zeg t ook al een paar dagen tegen manlief.. vreemd he? een jaar geleden had ik een miskraam en kwam deze kleine man er meteen achteraan..wat kan er toch veel gebeuren in een jaar!!

liefs

hey Loes,

leuk park ??? Voor ons misschien wat te dichtbij, we wonen in Roermond. Ook noodweer hiero ja, verschrikkelijk! De kids op mijn werk waren zooo bang, heel sneu.

hahaha ja ongeveer 28 Juni was je maak dag van Dani liep t toen ook tegen mn man te zeggen elke keer van rond deze tijd was Dani flink aan t zwemmen hahaha..
Niet normaal hoe snel die tijd gaat.... !!

Terug
Bovenaan