Een jaar in beeld.

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Mascha gaf het in woord al weer: er is alweer bijna een jaar om.
Zo liepen we een jaar geleden nog met onze dikke buiken rond. Ook al zo'n mooi weer, deze tijd:

Zo was het opeens 16 mei 2008 om precies 16.00:

Daar ben je dan, onze prachtige dochter.
Maanden vliegen voorbij, je leert elke dag wel weer wat:

Zelf een speeltje kunnen vasthouden, je 1e lach, je eerste woordje (papa) en zelf zitten:

Water vind je geweldig, in bad gaan en lekker alles natspatten en natuurlijk elke zaterdagmorgen zwemmen met papa:

En dan is er alweer bijna een jaar voorbij en wordt deze mooie meid over 3 weken 1 jaar oud. Papa en mama zijn al volop aan het plannen.
En jij, jij bent de mooiste, liefste en allergrootste schat   van deze hele wereld. Papa en mama houden heel veel van jou, Evy:

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Mooi!!!
Onvoorstelbaar hoe in 1 jaar je leven zo kan veranderen he??
En wat een griet wordt Evy zeg, heerlijk hoor, lekker genieten!

Kus Rimke

Hoi Rimke,

Ja, wat een impact zoiets kleins op je leven heeft, ik had het me toen niet kunnen bedenken.
Geweldig.
Ik heb net je nieuwe foto's van Maudy bekeken, wordt ook al een echte jongedame. Lekker met mama fietsen, fantastisch.

Groetjes Iris

Hallo Iris

Wat een prachtige foto's zeg. ik zet hier ook even een paar foto's neer alleen lukte de volgorde niet helemaal,
Groetjes  Mascha

Heey

Ja wat gaat het snel!!!!!! te snel!!!
Nu we steeds dichter bij een jaar komen, krijg ik toch wel een brok in me keel... snif snif

zwanger!!

in de couveuse... oh wat was je klein!!

eindelijk thuis

toen kon je zitten

mama's moena!!

Nog ruim anderhalve maand en dan is het zover!! 1 jaar!
Wat een mijlpaal!!

Leuk Iris om te zien zo achter elkaar die fotos!!

xx

Hoihoi,

Lief dat je nog even een berichtje erbij zet. Ja inderdaad, nog 4 dagen en we hebben feest.
Alles is geregeld; alleen zijn we er nog niet uit, wat we eten 's avonds met het bezoek wat overblijft. Bedenk nog wel wat.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan