Een jaar klussen zonder gewenste resultaat

Ik zal mezelf eerst even voorstellen: Natje 28 jaar ronde 12 voor 2 de kindje (21 maanden). Graag had ik van jullie gehoord wanneer jullie in de medische molen zijn gestapt. Ik hoor overal dat als je er een jaar meebezig bent zonder resultaat, het aan te raden is om verder te gaan. Ik vind het zo'n grote stap, vooral omdat het ons eerder al gelukt is (toen duurde het 8 rondes). Waat zouden jullie doen? Groetjes natje

Hoi Natje,

Wij zijn de mmm ingestapt na een jaar oefenen. Het voelde gewoon niet goed, wist eigenlijk al dat het zo niet ging lukken.
Het is misschien wel verstandig om even contact op te nemen met de huisarts. Het is inderdaad een grote stap (voor je gevoel) maar nadat ik deze drempel over was gaf het mij juist een goed gevoel.
Het kan nooit geen kwaad om langs te gaan, beter een keer te vaak hulp vragen dan 2 keer te weinig.   Ik durf verder niet te zeggen wat de huisarts gaat zeggeb, ben ik helaas niet voor opgeleid (zou wel mooi handig zijn hahahaha). Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik wens je veel suc6 en sterkte met het eventueel nemen van de stap.

Fijne avond,

groeten
Sjanneke

Hoi,
Ik sluit mij bij Sjanneke aan. Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan en je zorgen kenbaar maken. Mijn vriend en ik zijn na een jaar na de huisarts gegaan. Daarna naar de gyn en na onderzoek is gebleken dat het zaad van mijn vriend van slechte kwaliteit is. Nu zijn we alweer ruim een half jaar verder en hebben we net de 2e IUI achter de rug. Ik wil maar zeggen, als er wel wat aan de hand is kan je dat maar beter weten, toch? Maar eigenlijk hoop ik voor jullie dat het gewoon gauw raak is! Heel veel succes, groetjes

hoi

Allereest hoop ik dat de medisch molen niet nodig is. Het is echt heel mooi wat ze tegen woordig allemaal voor kennis in huis hebben. Maar zonder is het natuurlijk beter.
Wij zijn naar een jaar naar de huisarts gegaan toen naar de gyn.
Zwak zaad was het probleem nu zijn we bezig met icsi.
veel succes

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan