Vorig jaar, 24 oktober 2013, kreeg ik een miskraam. Best een schok voor ons omdat we vier gezonde kinderen hebben en dit nooit eerder hadden mee gemaakt. We hadden er eigenlijk nooit rekening mee gehouden, al weet je altijd in je achterhoofd dat het kan gebeuren.... Hoe dan ook, in eerste instantie zagen we het als soort teken dat we dan misschien wel compleet waren met onze vier gezonde kinderen. Toch hebben we af en toe een maand gehad waarin we toch even dachten: we gaan er weer voor! Maar telkens ook met twijfels en de vraag of het nog wel verstandig was. Maar sinds deze maand gaan we er toch weer helemaal voor. We hebben ons het afgelopen jaar hier zo onrustig in gevoeld en we kwamen tot de conclusie dat we gewoon nog niet compleet zijn.
Ik ben heel nieuwsgierig of het misschien al wel zo ver is, heb wel wat zwangerschapsverschijnselen, maar dat kan ook komen door de aanstaande menstruatie.... Wat bijzonder dat dat toch elke keer weer helemaal nieuw voelt en weer net zo spannend is als de eerste keer dat ik zwanger was!
Ik kom graag in contact met andere aanstaande mama's na een miskraam!
Ik ben heel nieuwsgierig of het misschien al wel zo ver is, heb wel wat zwangerschapsverschijnselen, maar dat kan ook komen door de aanstaande menstruatie.... Wat bijzonder dat dat toch elke keer weer helemaal nieuw voelt en weer net zo spannend is als de eerste keer dat ik zwanger was!
Ik kom graag in contact met andere aanstaande mama's na een miskraam!